عنوان : دانلود مقاله بررسي عوامل موثر بر ارزش نام و نشان تجاري و اولويت بندي آن ها با استفاده از تکنيک AHP با word
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسي عوامل موثر بر ارزش نام و نشان تجاري و اولويت بندي آن ها با استفاده از تکنيک AHP با word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسي عوامل موثر بر ارزش نام و نشان تجاري و اولويت بندي آن ها با استفاده از تکنيک AHP با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بررسي عوامل موثر بر ارزش نام و نشان تجاري و اولويت بندي آن ها با استفاده از تکنيک AHP با word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسي عوامل موثر بر ارزش نام و نشان تجاري و اولويت بندي آن ها با استفاده از تکنيک AHP با word :



تعداد صفحات:12
چکیده:
در دنیای رقابتی امروز، نام های تجاری به عنوان محرک هایی مهم در تصمیم گیری برای خرید و استفاده از محصولات می باشند، از این رو سرمایه ای ناملموس و در عین حال قابل توجه برای سازمان ها به حساب می آیند. با توجه به اهمیت ارزش نام و نشان تجاری، پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل مؤثر بر ارزش نام و نشان تجاری و اولویت بندی آنها با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی (AHP) و با بهره گیری از نظرات خبرگان (اساتید رشته ی مدیریت بازرگانی دانشگاه های استان مازندران)، انجام شده است. نتایج حاصل نشان می دهد که از بین شاخص های مرتبط،کیفیت ادراک شده بالاترین اولویت را در ارزش نام و نشان تجاری دارد و عوامل دیگر به ترتیب اولویت عبارتند از : وفاداری نام و نشان تجاری، تداعی (هم خوانی) نام و نشان تجاری و آگاهی نام و نشان تجاری.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود دانلود مقاله بررسي عوامل موثر بر ارزش نام و نشان تجاري و اولويت بندي آن ها با استفاده از تکنيک AHP با word
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir