عنوان : كنترل و هدایت از راه دور توسط پیامک در سیستم تلفن همراه در word
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 كنترل و هدایت از راه دور توسط پیامک در سیستم تلفن همراه در word دارای 93 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد كنترل و هدایت از راه دور توسط پیامک در سیستم تلفن همراه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

 

بخشی از فهرست مطالب پروژه كنترل و هدایت از راه دور توسط پیامک در سیستم تلفن همراه در word

فصل اول

مفاهیم مربوط به شبكه ها و اجزای آنها

مقدمه

1 تاریخچه شبكه

1-1 مدل های شبكه

1-1-1 مدل شبكه مبتنی بر سرویس دهنده

1-1-2 مدل سرویس دهنده/ سرویس گیرنده

1-2 ریخت شناسی شبكه

1-2-1 توپولوژی حلقوی

1-2-2 توپولوژی اتوبوس

1-2-3 توپولوژی توری

1-2-4 توپولوژی درختی

1-2-5 توپولوژی تركیبی

1-3 پروتكل های شبكه

1-4 مدل OSI(Open System Interconnection)

1-5 مفاهیم مربوط به ارسال سیگنال و پهنای باند

1-6 عملكرد یك شبكه Packet - swiching

فصل دوم

شبكه های بی سیم با نگاهی به Wi-Fi-Bluetooths

مقدمه

2-1مشخصات و خصوصیات WLAN

2-2 همبندی های 11،

2-2-1 همبندی IBSS

2-2-2 همبندی زیر ساختار در دوگونه ESS و BSS

2-3 لایه فیزیكی

2-3-1 دسترسی به رسانه

2-3-1-1 روزنه های پنهان

2-3-2 پل ارتباطی

2-4 خدمات توزیع

2-5 ویژگی های سیگنال طیف گسترده

2-5-1 سیگنال های طیف گسترده با جهش فركانس

2-5-1-1 تكنیك FHSS(PN-Code: persuade Noise Code)

2-5-1-2 تغییر فركانس سیگنال های تسهیم شده به شكل شبه تصادفی

2-5-2 سیگنال های طیف گسترده با توالی مستقیم

2-5-2-1 مدولاسیون باز

2-5-2-2 كدهای باركر

2-5-3 استفاده مجدد از فركانس

2-5-3-1 سه كانال فركانسی F1,F2,F

2-5-3-2 طراحی شبكه سلولی

2-5-4 پدیده ی چند مسیری

2-6-1 مقایسه مدل های 11،

2-6-1-1 استاندارد 11، b

2-6-1-1-1 اثرات فاصله

2-6-1-1-2 پل مابین شبكه ای

2-6-2 استاندارد 11،a

2-6-2-1 افزایش باند

2-6-2-2 طیف فركانس تمیزتر

2-6-2-3 كانال های غیرپوشا

2-6-2-4 همكاری wi-fi

2-6-3 80211g یك استاندارد جدید

2-7 معرفی شبكه های بلوتوس

2-7-1 مولفه های امنیتی در بلوتوس

فصل سوم

امنیت در شبكه با نگرشی به شبكه بی سیم

مقدمه

3-1 امنیت شبكه

3-1-1 اهمیت امنیت شبكه

3-1-2سابقه امنیت شبكه

3-2 جرایم رایانه ای و اینترنتی

3-2-1 پیدایش جرایم رایانه ای

3-2-2 قضیه ی رویس

3-2-3 تعریف جرایم رایانه ای

3-2-4 طبقه بندی جرائم رایانه ای

3-2-4-1 طبقه بندی OECDB

3-2-4-2 طبقه بندی شورای اروپا

3-2-4-3 طبقه بندی اینترپول

3-2-4-4 طبقه بندی در كنوانسیون جرایم سایبرنتیك

3-2-5 شش نشانه از خرابكاری

3-3 منشا ضعف امنیتی در شبكه های بیسیم و خطرات معمول

3-3-1 امنیت پروتكل WEP

3-3-2 قابلیت ها و ابعاد امنیتی استاندارد

3-3-2-1 Authentication

3-3-2-2 Confidentiality

3-3-2-3 Integrity

3-3-3 خدمات ایستگاهی

3-3-3-1 هویت سنجی

3-3-3-1-1 Authentication بدون رمزنگاری

3-3-3-1-2 Authentication با رمزنگاری RC

3-3-3-2 اختفا اطلاعات

3-3-3-3 حفظ صحت اطلاعات (Integrity)

3-3-4 ضعف های اولیه ی امنیتی WEP

3-3-4-1 استفاده از كلیدهای ثابت WEP

3-3-4-2 استفاده از CRC رمز نشده

3-4 مولفه های امنیتی در بلوتوث

3-4-1 خطرات امنیتی

3-4-2 مقابله با خطرات

3-4-2-1 اقدامات مدیریتی

3-4-2-2 پیكربندی درست شبكه

3-4-2-3 نظارت های اضافی بر شبكه

3-5 Honeypot تدبیری نو برای مقابله با خرابكاران

3-5-1 تعریف Honeypot

3-5-2 تحوه ی تشخیص حمله و شروع عملكرد Honeypot

3-5-3 مزایای Honeypot

3-5-4 تقسیم بندی Honeypot از نظر كاربرد

3-5-4-1 production Honeypot

3-5-4-1-1 prevention

3-5-4-1-2 Detection (كشف یا شناسایی)

3-5-4-1-3 Response (پاسخ)

3-5-4-2 Research Honeypot

3-5-5 تقسیم بندی Honey pot از نظر تعامل با كاربر

3-5-5-1 Low Interaction Honeypot

3-5-5-2 Medium Interaction Honeypot

3-5-5-3 High Interaction Honey pot

3-5-5-3-1 مزایای استفاده‌ازHigh Interaction Honey pot

3-5-5-3-2 معایب‌استفاده‌از High Interaction Honey pot

فصل چهارم

مفهوم GPRS با رویكرد IT

4-1 ویژگی های GPRS

4-1-1 مواد لازم برای استفاده از GPRS

4-1-2 ویژگی های سیستم سوئیچینگ پكتی

4-1-3 كاربردهای GPRS

4-1-4 اطلاعات مبتنی و قابل مشاهده

4-1-4-1 تصاویر ثابت

4-1-4-2 تصاویر متحرك

4-1-5 مرورگر

4-1-5-1 پوشه های اشتراكی یا كارهای گروهی

4-1-5-2 ایمیل یا پست الكترونیكی

4-1-6 MMS

4-1-7 رتبه كاربرد محیط

4-1-8 كارایی GPRS

4-2 مفهوم GSM

4-2-1 توانایی GSM

4-2-2 شبكه GSM

4-2-3 شبكه GSM

4-2-3-1 سیستم سوئیچینگ

4-2-3-2 سیستم ایستگاه پایه

4-2-4 سیستم پشتیبانی و عملیاتی

فصل پنجم

بررسی و مطالعه شبكه SMS و معرفی ابزاری برای كنترل توسط SMS

5-1 مطالعه نسل های مختلف موبایل

5-1-1 مزایا و معایب MTS

5-1-2 سیستم های سلولی و آنالوگ

5-1-3 مشكلات سیستم های 1V

5-1-4 سیستم های نسل دوم 2V

5-1-5 سیستم های نسل 2.5V

5-2 معرفی شبكه SMS  و چگونگی انتقال SMS

5-2-1 تاریخچه ساختار سرویس پیغام كوتاه

5-2-2 فوائد سرویس پیغام كوتاه

5-2-2-1 Shart message Entities

5-2-2-2 سرویس مركزی پیغام كوتاه (sms c)

5-2-2-3 Home Locatin Rigis – ثبات موقعیت دائم

5-2-2-4 ثبات موقعیت دائم (HLR)

5-2-2-5 مركز سوئیچ موبایل

5-2-2-6 بازدید كننده (VLR)

5-2-2-7 محل اصل سیستم

5-2-2-8) محل موبایل (MS)

5-2-3 اجزایی توزیع(مخابره)

5-2-3-1 اجزای خدمات

5-2-3-2 خدمات مشتركین

5-2-3-3 خدمات اطلاعاتی موبایل

5-2-3-4 مدیریت و توجه به مشتری

5-2-4 مثال موبایل هایی كه پیام كوتاه به آنها رسیده

5-2-5 مثال موبایلی كه پیام كوتاه ارسال نموده است

5-2-6 ارائه مداری برای كنترل ابزار به كمك SMS در تلفن همراه

نتیجه گیری

پیوست

منابع

 


مقدمه:
استفاده از شبكه های كامپیوتری در چندین سال اخیر رشد فراوانی كرده و سازمانها و موسسات اقدام به برپایی شبكه نموده اند. هر شبكه كامپیوتری باید با توجه به شرایط و سیاست های هر سازمان، طراحی و پیاده سازی گردد. در واقع شبكه های كامپیوتری زیر ساختهای لازم را برای به اشتراك گذاشتن منابع در سازمان فراهم می آورند؛ در صورتی كه این زیرساختها به درستی طراحی نشوندع در طمان استفاده از شبكه مشكلات متفاوتی پیش امده و باید هزینه‌های زیادی به منظور نگهداری شبكه و تطبیق ان با خواسته های مورد نظر صرف شود.
در زمان طراحی یك شبكه سوالات متعددی مطرح می شود:
- برای طراحی یك شبكه باید از كجا شروع كرد؟
- چه پارامترهایی را براید در نظر گرفت؟
- هدف از برپاسازی شبكه چیست؟
- انتظار كاربران از شبكه چیست؟
- آیا شبكه موجود ارتقاء می یابد و یا یك شبكه از ابتدا طراحی می شود؟
- چه سرویس ها و خدماتی بر روی شبكه ارائه خواهد شد؟
به طور كلی قبل از طراحی فیزیكی یك شبكه كامپیوتری، ابتدا بید خواسته ها شناسایی و تحمل شون، مثلا در یك كتابخانه چرا قصد ایجاد یك شبكه را داریم و این شبكه باید چه سرویس ها و خدماتی را ارائه نمایند؛ برای تامین سرویس ها و خدمات مورد نظر اكثریت كاربران، چه اقداماتی باید انجام داد؛ مسائلی چون پروتكل مورد نظر برای استفاده از شبكه، سرعت شبكه و از همه مهمتر مسائل امنیتی شبكه، هر یك از اینها باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. سعی شده است پس از ارائه تعاریف اولیه، مطالبی پیرامون كاربردهای عملی ان نیز ارائه شود تا در تصمیم گیری بهتر یاری كند.
1- تاریخچه پیدایش شبكه
در سال 1957 نخستین ماهواره یعنی اسپوتنیك توسط اتحاد جماهیر شوروی سابق به فضا پرتاب شد. در همین دوران رقابت سختی از نظر تسلیحاتی بین دو ابر قدرت آن زمان جریان داشت و دنیا در دوران جنگ سرد به سر می برد. وزارت دفاع آمریكا در اكنش به این اقدام رقیب نظامی خود، آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته یا آرپا (ARPA) را تاسیس كرد. یكی از پروژه های مهم این آژانس تامین ارتباطات در زمان جنگ جهانی احتمالی تعریف شده بود. در همین سال ها در مراكز تحقیقاتی غیر نظامی كه در امتداد دانشگاه ها بودند، تلاش برای اتصال كامپیوترها به كاربران سرویس می دادند. در اثر اهمیت یافتن این موضوع آژانس آرپا (ARPA) منابع مالی پروژه اتصال دو كامپیوتر از راه دور به یكدیگر را در دانشگاه MIT بر عهده گرفت. در اواخر سال 1960 اولین شبكه كامپیوتری بین چهار كامپیوتر كه دوتای آنها در MIT ، یكی در دانشكده كالیفرنیا و دیگری در مركز تحقیقاتی استنفورد قرار داشتند، راه اندازی شد. این شبكه آرپانت (ARPA net ) نامگذاری شد. در سال 1965 نخستین ارتباط راه دور بین دانشگاه MIT و یك مركز دیگر نیز بر قرار گردید.
در سال 1970 شركت معتبر زیراكس، یك مركز تحقیقاتی در پالوآلتو تاسیس كرد. این مركز در طول سالها مهمترین فناوری های مرتبط با كامپیوتر را معرفی كرده است و از این نظر به یك مركز تحقیقاتی افسانه ای بدل گشته است. این مركز تحقیقاتی كه پارك (PARC) نیز نامیده می شود. به تحقیقات در زمینه شبكه های كامپیوتری پیوست، تا این سال ها شبكه آرپانت به امور نظامی اختصاص داشت، اما در سال 1972 به عموم معرفی شد. در این سال شبكه آرپانت مراكز كامپیوتری بسیاری از دانشگاه ها و مراكز تحقیقاتی را به هم متصل كرده بود. در سال 1972 نخستین نامه الكترونیكی از طریق شبكه منتقل كردید.
در این سال ها حركتی غیر انتفاعی به نام MERIT كه چندین دانشگاه بنیان گذار آن بودند، مشغول توسعه روش های اتصال كاربران ترمینال ها به كامپیوتر مركزی یا میزبان بود. مهندسان پروژه MERIT در تلاش برای ایجاد ارتباط بین كامپیوترها، مجبور شدند تجهیزات لاز را خود طراحی كنند. آنان با طراحی تجهیزات واسطه برای مینی كامپیوتر OECPOP نخستین بستر اصلی یا Backbone شبكه های كامپیوتری را ساختند. تا سال‌ها نمونه های اصلاح شده این كامپیوتر با نام PCP یا Primary Communications Processor نقش میزبان را د رشبكه ها ایفا می ركد. نخستین شبكه از این نوع كه چندین ایالت را به هم متصل می كرد Michnet نام داشت.
در سال 1973 موضوع رساله دكترای آقای باب مت كالف(Bob Metcalfe) درباره مفهوم اترنت در مركز پارك مورد آزمایش قرار گرفت. با تثبیت اترنت تعداد شبكه های كامپیوتری رو افزایش گذاشت.
روش اتصال كاربران به كامپیوتر میزبان در آن زمان به این صورت بود كه یك نرم افزار خاص بر روی كامپیوتر مركزی اجرا می شد و ارتباط كاربران را بر قرار می كرد. اما در سال 1976 نرم افزار جدیدی به نام Hermes عرضه شد كه برای نخستین بار به كاربران اجازه می داد تا از طریق یك ترمینال به صورت تعاملی مستقیما به سیستم MERIT متصل شوند. این، نخستین باری بود كه كاربران می توانستند در هنگام برقراری ارتباط از خود بپرسند: « كدام میزبان؟».
از وقایع مهم تاریخچه شبكه های كامپیوتری، ابداع روش سوئیچینگ بسته‌ای یا Packet Switching است. قبل از معرفی شدن این روش از سوچینگ مداری یا Circuit Switching برای تعیین مسیر ارتباطی استفاده می شد. اما در سال 1974 با پیدایش پروتكل ارتباطی TCP/IP از مفهوم Packet switching استفاده گسترده تری شد. این پروتكل در سال 1982 جایگزین پروتكل NCP شد و به پروتكل استاندارد برای آرپانت تبدیل گشت. در همین زمان یك شاخه فرعی بنام MIL net در آرپانت، همچنان از پروتكل قبلی پشتیبانی می كرد و به ارائه خدمات نظامی می پرداخت. با این تغییر و تحول، شبكه های زیادی به بخش تحقیقاتی این شبكه متصل شدند و آرپانت به اینترنت تبدیل گشت. در این سال‌ها حجم ارتباطات شبكه ای افزایش یافت و مفهوم ترافیك شبكه مطرح شد.
مسیریابی در این شبكه به كمك آدرس های IP به صورت 32 بیتی انجام می گرفته است. هشت بیت اول آدرس‌ها IP به صورت تخصیص‌داده‌شده بود كه به سرعت مشخص گشت تناسبی با نرخ رشد شبكه‌ها ندارد و باید در آن تجدید نظر شود. مفهوم شبكه های LAN و شبكه های WAN در سال دهه 70 میلادی از یكدیگر تفكیك شدند.
در آدرس دهی 32 بیتی اولیه، بقیه24 بیت آدرس به میزبان در شبكه اشاره می كرد. در سال 1983 سیستم نامگذاری دامنه ها (Domain Name System) به وجود آمد و اولین سرویس دهنده نامگذاری (Name server) راه اندازی شد و استفاده از نام به جای آدرس های عددی معرفی شد. در این سال تعداد میزبان های اینترنت از مرز ده هزار عدد فراتر رفته بود.
1-1 مدل های شبكه
در شبكه، یك كامپیوتر می تواند هم سرویس دهنده و هم سرویس گیرنده باشد. یك سرویس دهنده (Server) كامپیوتری است كه فایل‌های اشتراكی و همچنین سیستم عامل شبكه كه مدیریت عملیات شبكه را بعهده دارد را نگهداری می كند.
برای آنكه سرویس گیرنده"Client" بتواند به سرویس دهنده دسترسی پیدا كند، ابتدا سرویس گیرنده باید اطلاعات مورد نیازش را از سرویس دهنده تقاضا كند. سپس سرویس دهنده اطلاعات در خواست شده را به سرویس گیرنده ارسال خواهد كرد.
سه مدل از شبكه‌هایی كه مورد استفاده قرار می‌گیرند، عبارتند از:
1- شبكه نظیر به نظیر"Peer-to-peer"
2- شبكه مبتنی بر سرویس دهنده "Server-Based"
 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود كنترل و هدایت از راه دور توسط پیامک در سیستم تلفن همراه در word
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir