عنوان : مقاله تغيير در كاركرد تلفن سكه‌‌اي BT در word
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تغيير در كاركرد تلفن سكه‌‌اي BT در word دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تغيير در كاركرد تلفن سكه‌‌اي BT در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله تغيير در كاركرد تلفن سكه‌‌اي BT در word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تغيير در كاركرد تلفن سكه‌‌اي BT در word :

در این مقاله دوره بین اواخر دهه 1980 و 1994 را تشریح می كنیم كه در خلال آن سرویس تلفن های سكه ای BT از خدمات با كیفیت بسیار پائین عرضه شده در 1987 به فعالیت برجسته تبیدل شد كه در 1994 سرویس بسیار خوبی را ارائه می كرد و زیرساخت آن در برابر اندازه مربوطه بود كه در 1987 وجود داشت و سود خوبی را برای شركت به ارمغان آورد.

امروزه این كسب و كار ماندگار است ویترین شركت در نظر گرفته می‌شود و در همین حال تصویر آن را حفظ می كند، نه تنها به اهداف اجتماعی خود دست پیدا می‌‌كند بلكه به شكل فزاینده ای امكلانات موجود را بسط و توسعه داده و آن را در اختیار تمامی بخش های جامعه قرار می‌دهد.
اداره كردن یك كسب و كار موفق در محیط رقابتی به عرضه محصولی نیاز دارد كه مشتری به خرید آن تمایل داشته باشد و همچنین به كانالی جهت عرضه محصول و زنجیره عرضه ای نیاز دارد كه امكان فروش محصول را به قیمتی بیش از هزینه تولید و عرضه آن برای شما فراهم كند.
این مطلب ساده شده همچون اداره كردن دیگر فعالیتهای تجاری در مورد اداره كردن تلفن سكه ای نیز اعمال می‌شود.

دراین مقاله توضیح می دهیم كه چگونه كسب و كار تلفن سكه ای BT از واحد كه بر آن معیار ساده منطبق نبود به چیزی مبدل شد كه امروزه ROCE بسیار خوبی را ارائه می كند، بیش از 80 درصد سهم بازار را اختیار گرفته و بطور منظم سطح رضایت مشتری بیش از 80 درصد را بدست می‌دهد و همچنان دارای تهد اجتماعی مهمی از سوی شركت است.

حصولی كه ما باید بفروشیم عبارت است از امكان ارتباط در ازاء پرداخت وجه به افرادیك ه با محل سكونت فرد فاصله دارند. برای ترغیب مشتریان به خرید این محصول باید تضمین كنیم كه تلفن های سلكه ای در زمان نیاز مشتری به راحتی در دسترس قرار داردن و برای سهولت خرید محصول توسط مشتریان امكان انتخاب روش پرداخت وجود دارد و تلفن های سكه ای سالم هستند و درست كار می‌كنند و امكان انجام ارتباط را فراهم می‌كنند.

ویترین
برای درك اینكه چرا این پیش شرط ها یا پیش نیازهای ساده مربوط به موفقیت كسب و كار در اواخر دهه 1980 حاصل نشدند باید سابقه و پیش زمینه BT‌ را در آن زمان درك كنیم. BT‌ در سال 1984 و با تصویب ماده تا ؟؟؟ مخابرات خصوصی شده و مجوز BT صادر شد. نهاد تنظیمی (OFTEL) تشكیل شده و مدیر كل با پذیرش حفظ منافع مشتریان و تضمین رعایت شرایط مجوز توسط دارند آن مجوز انتخاب شد.

یكی از شرایط مجوز آن بود كه BT باید خدمات تلفن همگانی را حفظ می كرد و در شرایط مجوز آمده بود كه هیچكدام از باجه های تلفن سكه ای نباید بدون اعلام قبلی به مسئولین محلی و OFTEL برداشته یا حتی جابجا شود و هدف آن تضمین این امر بود كه تلفن های سكه ای در جامعه و نیز در مناطق روستایی فقط شوند.
سرویس تلفن سكه ای بعنوان بخشی از تعهد اجتماعی BT‌در نظر گرفته شده و می‌شود و به هنگام بررسی حذف یا عدم حذف تلفن های سكه ای از خیابانها نمی‌توانیم مسائل تجاری معمول را در مورد آن اعمال كنیم.

در سه سال اول بعد از خصوصی سازی، BT تلاش زیادی صرف تمركز بر بهبود عملكرد كسب و كار اصلی، عرضه روش تجاری تر در انجام این كسب و كار و آماده‌كردن شركت برای مبارزه در عرصه رقابتی كرد. در این شرایط شاید بتوان درك كرد كه خدمات تلفن سكه ای كه همیشه ضرر می‌كرد و در حال حاضر تعهد اجتماعی خوانده می شد توجه مدریت را در حد بسیار كمی به خود جلب كرد.
البته آنچه بیش از حد مورد توجه قرا گرفت این واقعیت بود كه برای تمامی مشتریان در بریتانیا و در واقع بازدیدكنندگان خارجی بریتانیا، تلفن سكه ای در خیابان ویترین شركت بود. اگر این ویترین كثیف بوده یا استفاده از آن نانوثانیه باشد احتمال دارد مشتریان فكر كنند كه كل شركت چنین وضعیتی دارد. ‌
این امر اجتناب ناپذیر است كه با كاهش وانت كیفیت ضربا ارائه شده با تلفن سكه‌ای، انتقاد از وضعین نامساعد به كشل جدی از شركت در تمامی بخش های رسانه مطرح شود.

آنان بر تلفن های سكه ای تمركز داشتند كه مشهودترین حضور شركت را در جامعه‌شان می‌داد و در پائیز 1987 كتر روزی بود كه یك روزنامه (یا روزنامه دیگر) به دلایل ارائه خدمات ضعیف را در واقع عدم ارائه خدمات به ما حمله نكند.

با میزان خرابكاری و آسیب رساندن به تجهیزات خدمات عمومی كه در آن زمان شایع بود – پاشیدن مواد مضر به داخل كیوسك ها توسط كودكان، شكسته و كنده شدن گوشی توسط افراد بالغ به دلیل آنكه نمی توانستند با شماره موردنظر تماس بگیرند و یا به دلیل گرفتن شماره غلط ـ مسئله از این هم بدتر شده بود. در این شرایط وضعیت باجه های تلفن (كیوسك) بدن شك بدتر شده بود و به واسطه عادات ناخوشایند برخی اعضاء جامعه از دم انها صورت و ظاهر خوشایندی برای استفاده نداشتند.
شركت دریافت كه برای مشخص كردن مسئله باید به فوریت كاری انجام دهد. از میان 77000 باجه تلفن همگانی كه در كشوری با جمعیت 56 میلیون نفر وجود داشت تنها 72 درصد از آنها درست كار می كردند و همه تلفن های همگانی فقط یك نوع روش دریافت (سكه) داشتند و عجیب بود كه ارزیابی ماهیانه رضایت مشتری سطح نارضیاتی 32 درصد را گزارش كرد. BT با پیشرفت قابل توجه بعد از خصوصی‌ٍازی در بهبود دیگر خدمات نمی توانست به تلفن های سكه ای و وضعیت موجود آنها اجازه دهد تا تصویر این شركت را خدشه دار كنند.

فرمول موفقیت
ما با تعهد در ارائه خدمات درست به بررسی و مشخص كردن چالش در برنامه جامع توسعه تلفن سكه ای (PEP) پرداختیم. به زودی مشخص شد كه مشكل موجود یك مسئله منفرد نیست بلكه یك سری اقدامات است كه باید انجام شوند.
همچنین اولین مسئله ای كه باید مشخص می كردیم نحوه بهبود قابلیت سرویس‌دهی تلفن های سكه ای بود كه به صورت درصد تلفن هایی مشخص می شد كه در هر زمان كار می كردند. قابلیت سرویس دهی تلفن سكه ای را می توان با معادله زیر بیان كرد.
قابلیت سرویس دهی (%) = 1-
كه در آن :
AFR : نرخ عدم كاركرد سالیانه
TTD: زمان تشخیص اختلال یا عدم كاررد بحسب ساعت
TTC : زمان رفع اختلا برحسب ساعت
روشن بود كه هركدم از ساین سه متغیر باید برای بهبود قابلیت سرویس دهی با تفصیل بیشتری تجزیه و تحلیل شوند. نرخ اختلال تلفن سكه ای عامل اصلی و مهم در قابلیت سرویس دهی است، البته نرخ اختلال برابر صفر تنها در تئوری قابل حصول است اما به قابلیت سرویس دهی 100 درصد می انجامد.
در آن زمان نرخ اختلال سالیانه هر مكانیزم برابر 32 بود ـ یعنی محصول ماكیفی نبود، ما مجبور بودیم برای طراحی مجدد تجهیزات جهت رفع عدم قابلیت اعتبار ذاتی با عرضه كنندگان تجهیزات كار می كردیم.

بسیاری از بخش های تبهبود یافته مشخص و بصورت آینده‌نگر نصب شدند ـ از اعمال روكش مناسب مدارهای چاپی اصلی و تشخیص دهنده سكه گرفته تا پیشگیری از اختلال ایجاد شده در قطعات الكترونیكی مهم تلفن، طراحی مجدد گوشی و استفاده از گوشی و دهی نوعی سیم پیچ مغناطیسی كه بیشتر از نوع اصلی آرمیچردار در مقابل ضربه مقاوم بود.
عنصر دوم معادله یعنی زمان تشخیص اختلال نیز به همان اندازه اهمیت داشت اما تشخیص آن وقت گیرتر بود. البته در آن زمان PAYSTAR ، نیای سیستم مدیریت از راه دور دور امروز برای تلفن‌های سكه ای (IPOMMS) عرضه شده بود اما خروجی آن خیلی پیشرفته نبوده و استفاده از آن مشكل بود.
این سیستم از پردازش گروهی برای خلاصه كردن گزارشهای مربوط به اختلالات استفاده میكرد كه طبق تعریف تاخیری میان شكل تشخیص داده شده و مشكل اعلام شده به تكنسین جهت رفع آن ایجاد كرد. بهبود سیستم مدیریت از راه دور بسیار مهم اما اگر می‌خواستیم مسئله تشخیص اختلال را بلافاصله انجام دهیم باید وارد عمل می‌شدیم، همچنین ما مسئله توان شركت را برطرف كردیم.

در یك فعالیت و كار گروهی كه به BT كمك كرد تا موقعیت تجاری جدید خود را به شكل آگاهانه تری مشخص كند، ما تمامی افراد شكرت را (از رئیس گرفته تا كارمندان ساده) مجبور كردیم تا در مسر هر روز خود به سركار تلفن های سكه ای محلی و مسیر خود را بازرسی كرده و بلافاصله هرگونه اختلال را گزارش كنند. در نتیجه ما 240000 نفر را بسیج كرده و آنها را به كنترل كننده تبدیل كردیم كه امكان تشخیص سریع و رفع اختلال را به ما می‌دادند. همچنین توانسیتم همكاری كودكان شهری و افراد بالغ روستایی را كه گزارش كردن تمامی مشكلات جلب كنیم و این طرح شهرت خوبی برای BT در میان مردم ایجاد كرد.

آخرین عنصر معادله یعنی رفع سریع اختلال نیز به همان میزان موفقیت داشت. در اواخر دهه 1980 ما مهندسین ماهر برای تلفن های سكه ای نداشتیم و اختلالهای خطر ثابت مشتریان بیش از اختلال تلفن های سكه ای از اولویت برخوردار بوده و در نتیجه سرعت و كیفیت رفع اختلال دچار نقصان بود.

در طول سال 1987 با تاكید بیشتر بر اهمیت تلفن های سكه ای در هر كدم از بخش‌ها در وهله اول و تضمین اینكه تمامی مهندسین كه بصورت تمام وقت یا پاره‌وقت به كارهای مربوط به تلفن های سكه ای اختصاص داده شده اند. آخرین و جدیدترین دوره های آموزش مربوطه را گذرانیده و به ابزارهای مناسب مجهز هستند، در وهله دوم، به بررسی و رفع این مسئله پرداختیم و روندهای نگهداری استاندارد را با تشریح استاندارد كیفیت تلفن سكه ای برای كار مهندسی عرصه كردیم.

بطور خلاصه بر سه روش كیفی تاكید و تمركز كردیم: كل شركت در كمك به تشخیص اختلال های تلفن سكه ای دخیل بود، تیم های متخصص برای بهبود قابلیت اعتبار با عرضه كنندگان همكاری می كنند و تیم های مهندسی بهتر آموزش دیده به ابزارهای درست مجهز می شوند كه آمادگی پاسخ دهی سریع به اختلال و رفع آن را به تاثیرگذاری بر مشتریان دارند.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله تغيير در كاركرد تلفن سكه‌‌اي BT در word
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir