عنوان : مقاله بررسي نقش طبقه اجتماعي بر محروميت علمي از طريق متغيرهاي واسط اعتماد به نفس و عزت نفس (مورد مطالعه دانش آموزان مناطق محروم استان خوزستان در سال تحصيلي 1391-1392) در word
قیمت : 11,800 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1
درگاه 2

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

 مقاله بررسي نقش طبقه اجتماعي بر محروميت علمي از طريق متغيرهاي واسط اعتماد به نفس و عزت نفس (مورد مطالعه دانش آموزان مناطق محروم استان خوزستان در سال تحصيلي 1391-1392) در word دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسي نقش طبقه اجتماعي بر محروميت علمي از طريق متغيرهاي واسط اعتماد به نفس و عزت نفس (مورد مطالعه دانش آموزان مناطق محروم استان خوزستان در سال تحصيلي 1391-1392) در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز آی سی بی سی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بررسي نقش طبقه اجتماعي بر محروميت علمي از طريق متغيرهاي واسط اعتماد به نفس و عزت نفس (مورد مطالعه دانش آموزان مناطق محروم استان خوزستان در سال تحصيلي 1391-1392) در word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسي نقش طبقه اجتماعي بر محروميت علمي از طريق متغيرهاي واسط اعتماد به نفس و عزت نفس (مورد مطالعه دانش آموزان مناطق محروم استان خوزستان در سال تحصيلي 1391-1392) در word :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: کنفرانس ملی روانشناسی علوم تربیتی و اجتماعی
تعداد صفحات: 14
نویسنده(ها):
علی حسین حسین زاده – دانشیار گروه علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز
محمدعلی مومبینی – کارشناس ارشد جامعه شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز
سجاد چشمه نوشی – کارشناس ارشد مدیریت دولتی دانشگاه تربیت مدرس
ایرج موبینی – کارشناس ارشد الهیات فقه و حقوق دانشگاه پیام نور قم

چکیده:
علی رغم تلاش های فروان برنامه ریزان و مسئولان اجرایی جهت دستیابی به سطح مطلوب توسعه علمی و آموزشی، عواملعدیده ای توسعه علمی و آموزشی مناطق مختلف استان خوزستان را با مشکل مواجه می سازد. پژوهش حاضر در تلاشاست با ارزیابی سطح توسعه یافتگی علمی و آموزشی مناطق 40 گانه آموزشی استان خوزستان، مناطق محروم علمی(آموزشی) استان را در دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول سال 1391-1392 شناسایی نماید و به بررسی تاثیر متغیر ((طبقه اجتماعی)) با توجه به نقش متغیرهای واسط ((اعتماد به نفس)) و ((عزت نفس)) در دانش آموزان طیقاتاجتماعی بالا و پایین از دیدگاه نخبگان اجرایی و آموزشی بپردازد. در پژوهش حاضر با توجه به موضوع تحقیق و نحوهسنجش متغیر وابسته از دو روش تحقیق اسنادی و پیمایش استفاده خواهد شد. یافته های تحقیق نشان می دهد نخست،در اکثریت مناطق 40 گانه آموزشی استان خوزستان در مقطع ابتدایی و متوسطه اول سال 1391-1392، وضعیت علمی و آموزشی دانش آموزان نامطلوب می باشد به طوری که، در برخی مناطق آموزشی میزان قبولی دانش آموزان در 1 یا 2 یا 3یا 4 یا 5 یا 6 پایه ابتدایی و 1 یا 2 پایه متوسطه اول، در وضعیت ((بد)) و ((خیلی بد)) قرار گرفته اند؛ دوم، متغیر طبقهاجتماعی از طریق عزت نفس و اعتماد به نفس بر محرومیت علمی (آموزشی) دانش آموزان تاثیرگذار است. به عبارت دیگر،از دیدگاه نخبگان اجرایی و آموزشی استان خوزستان عزت نفس و اعتماد به نفس بالای طبقات اجتماعی بالا بر کاهشمحرومیت علمی (آموزشی) دانش آموزان و عزت نفس و اعتماد به نفس پایین طبقات اجتماعی پایین بر افزایش محرومیتعلمی (آموزشی) دانش آموزان تاثیرگذار است.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

آخرین مطالب وبلاگ

نظرات مشتریان

سلام و خسنه نباشید اول بگم که سایت خوب و جامع و با امکانات خیلی خوبی دارید.. مهمتر اینکه کاربر رو بعد از خریدش رها نمیکنید و واقعا پاسخگو هستید. موفق باشید ممنون. امیر

Copyright © 2014 icbc.ir