عنوان : مقاله بررسي نقش طبقه اجتماعي بر محروميت علمي از طريق متغيرهاي واسط اعتماد به نفس و عزت نفس (مورد مطالعه دانش آموزان مناطق محروم استان خوزستان در سال تحصيلي 1391-1392) در word
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسي نقش طبقه اجتماعي بر محروميت علمي از طريق متغيرهاي واسط اعتماد به نفس و عزت نفس (مورد مطالعه دانش آموزان مناطق محروم استان خوزستان در سال تحصيلي 1391-1392) در word دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسي نقش طبقه اجتماعي بر محروميت علمي از طريق متغيرهاي واسط اعتماد به نفس و عزت نفس (مورد مطالعه دانش آموزان مناطق محروم استان خوزستان در سال تحصيلي 1391-1392) در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بررسي نقش طبقه اجتماعي بر محروميت علمي از طريق متغيرهاي واسط اعتماد به نفس و عزت نفس (مورد مطالعه دانش آموزان مناطق محروم استان خوزستان در سال تحصيلي 1391-1392) در word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسي نقش طبقه اجتماعي بر محروميت علمي از طريق متغيرهاي واسط اعتماد به نفس و عزت نفس (مورد مطالعه دانش آموزان مناطق محروم استان خوزستان در سال تحصيلي 1391-1392) در word :

سال انتشار: 1394

تعداد صفحات:18
چکیده:
علی رغم تلاش های فروان برنامه ریزان و مسئولان اجرایی جهت دستیابی به سطح مطلوب توسعه علمی و آموزشی، عواملعدیده ای توسعه علمی و آموزشی مناطق مختلف استان خوزستان را با مشکل مواجه می سازد. پژوهش حاضر در تلاشاست با ارزیابی سطح توسعه یافتگی علمی و آموزشی مناطق 40 گانه آموزشی استان خوزستان، مناطق محروم علمی(آموزشی) استان را در دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول سال 1391-1392 شناسایی نماید و به بررسی تاثیر متغیر ((طبقه اجتماعی)) با توجه به نقش متغیرهای واسط ((اعتماد به نفس)) و ((عزت نفس)) در دانش آموزان طیقاتاجتماعی بالا و پایین از دیدگاه نخبگان اجرایی و آموزشی بپردازد. در پژوهش حاضر با توجه به موضوع تحقیق و نحوهسنجش متغیر وابسته از دو روش تحقیق اسنادی و پیمایش استفاده خواهد شد. یافته های تحقیق نشان می دهد نخست،در اکثریت مناطق 40 گانه آموزشی استان خوزستان در مقطع ابتدایی و متوسطه اول سال 1391-1392، وضعیت علمی و آموزشی دانش آموزان نامطلوب می باشد به طوری که، در برخی مناطق آموزشی میزان قبولی دانش آموزان در 1 یا 2 یا 3یا 4 یا 5 یا 6 پایه ابتدایی و 1 یا 2 پایه متوسطه اول، در وضعیت ((بد)) و ((خیلی بد)) قرار گرفته اند؛ دوم، متغیر طبقهاجتماعی از طریق عزت نفس و اعتماد به نفس بر محرومیت علمی (آموزشی) دانش آموزان تاثیرگذار است. به عبارت دیگر،از دیدگاه نخبگان اجرایی و آموزشی استان خوزستان عزت نفس و اعتماد به نفس بالای طبقات اجتماعی بالا بر کاهشمحرومیت علمی (آموزشی) دانش آموزان و عزت نفس و اعتماد به نفس پایین طبقات اجتماعی پایین بر افزایش محرومیتعلمی (آموزشی) دانش آموزان تاثیرگذار است.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله بررسي نقش طبقه اجتماعي بر محروميت علمي از طريق متغيرهاي واسط اعتماد به نفس و عزت نفس (مورد مطالعه دانش آموزان مناطق محروم استان خوزستان در سال تحصيلي 1391-1392) در word
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir