مقاله ارزيابي کارايي پروتکلهاي مسيريابي مبتني برمکان شبکه هاي بين خودرويي درسناريوشهري در word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزيابي کارايي پروتکلهاي مسيريابي مبتني برمکان شبکه هاي بين خودرويي درسناريوشهري در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله ارزيابي کارايي پروتکلهاي مسيريابي مبتني برمکان شبکه هاي بين خودرويي درسناريوشهري در word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
تعداد صفحات:6
چکیده:
شبکه های VANET زیرمجموعه ای ازشبکه های MANET میباشند که میتوانندجهت ارتباط درسیستم های ITS مورداستفاده قرارگیرند این شبکه ها مانند MANET ساختارخاصی داشته و درآنها نودهای تشکیل دهنده شبکه خودروهای درحال حرکت هستند تصمیم راننده سرعت بالا و حرکت مداوم خودروها خصوصیات منحصربفردی را دراین شبکه ها ایجادکرده است بنابراین مسیریابی برای انتشار داده ها دراین شبکه ها مسئله ای اساسی است مسیریابی دراین شبکه ها خودبه چنددسته کلی تقسیم میشود که یکی ازمهمترین آنها مسیریابی مبتنی برمکان می باشد پروتکلهای مسیریابی GPCR ، GPSR ، LAR STBR ازپروتکلهای پیشتاز درشبکه های مبتنی برمکان می باشند دراین مقاله به ارزیابی کارایی این پروتکل ها درمحیط شهری پرداخته وازطریق شبیه سازی ها نشان داده ایم که اگرشاخص تحویل بسته مدنظر باشد آنگاه پروتکل GPCRبهترین عملکردرادارد و چنانچه شاخص تاخیرانتها به انتهاموردتوجه قرارگیرد پروتکل GPSR کارایی بالاتری راازخود نشان میدهد
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید