عنوان : مقاله مقايسه تأثير نهادهاي خانواده و آموزش و پرورش بر جامعه پذيري دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان ملارد (90-89) از نگر آنها در word
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مقايسه تأثير نهادهاي خانواده و آموزش و پرورش بر جامعه پذيري دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان ملارد (90-89) از نگر آنها در word دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقايسه تأثير نهادهاي خانواده و آموزش و پرورش بر جامعه پذيري دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان ملارد (90-89) از نگر آنها در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله مقايسه تأثير نهادهاي خانواده و آموزش و پرورش بر جامعه پذيري دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان ملارد (90-89) از نگر آنها در word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقايسه تأثير نهادهاي خانواده و آموزش و پرورش بر جامعه پذيري دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان ملارد (90-89) از نگر آنها در word :



تعداد صفحات:26
چکیده:
این مقاله برگرفته از پژوهش مقایسه تأثیر نهادهای خانواده و آموزش و پرورش بر جامعه پذیری دانش آموزان دوره ی متوسطه یشهرستان ملارد است و تلاش می کند به این پرسش ها پاسخ دهد: آیا بین نهادهای خانواده و آموزش و پرورش در میزان تأثیر بر جامعهپذیری دانش آموزان دوره متوسطه تفاوت وجود دارد؟ آیا ارتباط متقابل با اولیای خانه و مدرسه، سازگاری با همسالان در خانه و مدرسه،پوشش ظاهری مورد پذیرش خانواده و مدرسه و وضعیت اهمیت به پیشرفت تحصیلی در خانه و مدرسه بر جامعه پذیری دانش آموزان تأثیرمتفاوتی می گذارد؟ روش پژوهش، توصیفی و ازابزار پرسشنامه استفاده شده است.جهت سنجش اعتبار محتوا، پرسشنامه محقق ساخته، دراختیار 12 نفر از اساتید دانشگاه ها قرار گرفت و تأیید شد.در بررسی پایایی همسانی درونی و بازآزمایی، مقدار آلفا بیشتر از 0/70 و ضریب همبستگی پیرسون، حاکی از همبستگی بالا و مثبت بین دو اجرا بود.جامعه آماری شامل تمامی مدارس مقطع متوسطه شهرستان ملارد با 14549 نفر دانش آموز و حجم نمونه با سطح دقت 7% و 10% نقص تکمیل پرسشنامه ها، شامل 221 نفر بوده است که با روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند.جهت تجزیه و تحلیل داده ها از شاخصهای گرایش مرکزی، نما و میانه و از شاخصهای پراکندگی، توزیعفراوانی و درصد فراوانی و در مورد آماره های استنباطی، از آزمون یومان ویتنی استفاده شد.یافته های پژوهش نشان می دهند که تأثیر نهاد خانواده بر جامعه پذیری، تنها در متغیر «ارتباط متقابل دانش نسبت به مدرسه بیشتر بوده در حالیکه تأثیر مدرسه بر جامعه پذیری، در سایر متغیرها (سازگاری دانش آموزان با همسالان،پوشش ظاهری دانش آموزان،اهمیت به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان) بیشتر بوده است.نتایج، وجود تفاوت رادرمیزان تأثیرنهادهای خانواده و مدرسه بر جامعه پذیری دانش آموزان دوره متوسطه با 99 درصد معنی داری تأیید می کند.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله مقايسه تأثير نهادهاي خانواده و آموزش و پرورش بر جامعه پذيري دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان ملارد (90-89) از نگر آنها در word
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir