عنوان : مقاله تاثير الگوي تدريس تعليم و تربيت ورزشي بر افزايش انگيزه دانش آموزان براي يادگيري مهارت هاي ورزشي وشناسايي استعدادهاي آنان تحت word
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تاثير الگوي تدريس تعليم و تربيت ورزشي بر افزايش انگيزه دانش آموزان براي يادگيري مهارت هاي ورزشي وشناسايي استعدادهاي آنان تحت word دارای 2 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثير الگوي تدريس تعليم و تربيت ورزشي بر افزايش انگيزه دانش آموزان براي يادگيري مهارت هاي ورزشي وشناسايي استعدادهاي آنان تحت word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله تاثير الگوي تدريس تعليم و تربيت ورزشي بر افزايش انگيزه دانش آموزان براي يادگيري مهارت هاي ورزشي وشناسايي استعدادهاي آنان تحت word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثير الگوي تدريس تعليم و تربيت ورزشي بر افزايش انگيزه دانش آموزان براي يادگيري مهارت هاي ورزشي وشناسايي استعدادهاي آنان تحت word :

تعداد صفحات:2

چکیده:

صاحب نظران معتقدند انگیزه می تواند همانند یک نیرو در ایجاد یادگیری مؤثر باشد و نوآموزان و فراگیران را با علاقه هرچه بیشتر به سوی آن هدایت کند. در بررسی نظام های تعلیم و تربیت همواره شیوه هایی اتخاذ شده که رشد انگیزهرا در افراد تقویت کنند تا سریعتر به اهداف مورد نظر دست یابند. در این مجموعه روش ها، بهره گیری از رقابت های سا لم به منظور ظهور استعدادها و شکوفایی خلاقیت و توانایی افراد از جایگاه والایی برخوردار است.یکی از الگوهای معروف تدریس تربیت بدنی که در کشورهای مختلف اجرا شده الگوی چندگانه تعلیم و تربیت ورزشی است که در برخی از منابع تحت عنوان تربیت ورزشی نیز آمده است. بسیاری از معلمان در کلاس، ورزشگرا یا ورزشمدار هستند. شاید آنها معتقدند که هیچ یک از الگوهای آموزشی بر تربیت ورزشی نمی پردازند. در صورتی که ورزشماهیت اصلی و حقیقی برنامه های تربیت بدنی است. این مدل تاکید زیادی به پیشرفت مهارت ها و رقابت های ورزشی دارد. تیم ها و گروه هایی تشکیل می شوند، این گروه ها با هم بازی و رقابت می کنند و مسابقه می دهند و معلم احتمالادر نقش ناظر یا راهنما عمل می کند. این مدل ابتدا توسط سایدن تاپ ، مایند، و تاگارت ) 1986 (، و سپس سایدن تاپ) 1994 ( به منظور ارائه رویکردی صحیح تر در آموزش و پرورش، به معلمان تربیت بدنی ارائه شد) 3(. مشخصه های اصلی تربیت ورزشی عبارتند از: 1 فصل ورزشی، 2 وابستگی، 3 رقابت رسمی، 4 رویداد نهایی، 5 ثبت و نگه داریرکورد ها )سوابق و امتیازات(، 6 جشن و سرور. نتایج یک ارزش یابی ملی از تربیت ورزشی در کشور استرالیا نشان می دهد: در بسیاری از مدارسی که تعلیم و تربیت ورزشی در آن ها اجرا شد، میزان غیبت کاهش و میزان مشارکت دانش آموزان افزایش یافت، معلمان مشاهده کردند که دانش آموزان زمان زیادی را برای بحث درباره تجربیات تربیت بدنی خود در داخل و خارج از کلاس صرف می کنند،آشکار شد که این مدل در مقایسه با فرم های سنتی تربیت بدنی، قابل تعمیم تر است و دانش آموزان به دلیل تجربیاتی که در این مدل کسب کردند، گرایش بیشتری به ورزش پیداکردند. در بسیاری از موارد دانش آموزانی که قبلا بطور عادتی در فعالیت ها شرکت نداشتند، فعالانه درگیر فعالیت شدند. میزان مشارکت و سطوح مهارتی بالا بود و دانش آموزان یاد گرفتند که داوری، مدیریت، و بطور مؤثری مربیگری کنند. این تحقیق با هدف بررسی تاثیر الگوی تدریس تعلیم و تربیت ورزشی بر انگیزه دانش آموزان برای یادگیری مهارت های ورزشی و شناسایی استعداد و خلاقیت آنان انجام شده است.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله تاثير الگوي تدريس تعليم و تربيت ورزشي بر افزايش انگيزه دانش آموزان براي يادگيري مهارت هاي ورزشي وشناسايي استعدادهاي آنان تحت word
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir