عنوان : مقاله کاهش جرم پذيري پوشش هاي ترافيکي با بهبود کيفيت آسفالت word
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله کاهش جرم پذيري پوشش هاي ترافيکي با بهبود کيفيت آسفالت word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاهش جرم پذيري پوشش هاي ترافيکي با بهبود کيفيت آسفالت word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله کاهش جرم پذيري پوشش هاي ترافيکي با بهبود کيفيت آسفالت word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاهش جرم پذيري پوشش هاي ترافيکي با بهبود کيفيت آسفالت word :

تعداد صفحات:11

چکیده:

پوش شهای ترافیکی اجراء شده در مناطق مختلف عیوبی دارند که یکی از این موارد جرم پذیری آنها می باشد. یکی از عوامل تاثیر گذار بر پدیده جرم پذیری، کیفیت و ساختار قیر و آسفالت است. وضعیت نامطلوب آسفالت پدیده جرم پذیری پوششهای ترافیکی را تشدید می کند، که شامل موارد زیر میباشد:
-1 عدم انعطاف پذیری حرارتی قیر: قیر مناسب موجود در آسفالت بایستی از انعطاف پذیری حرارتی مطلوب برخوردار باشد، به طوریکه در فصل زمستان و در شرایط آب و هوایی سرد که دما کاهش می یابد و کل مخلوط آسفالتی منقبض می شود، لایه بین مصالح آسفالت کش بیاید و اجازه ندهد که لایه بین مصالح شکسته شود و در شرایط آب و هوایی گرم پدیده قیرزدگی بوجود نیاید. قیرزدگی فرایندی است که در طی آن قیر از داخل به سطح نفوذ می کند و یک لایه قیر بر سطح جاده تشکیل می شود. موارد زیادی علت ایجاد پدیده قیرزدگی هستند:
الف- زیاد بودن مقدار قیر مصرفی.
ب- پاشیدن آسفالت بر سطح قیر قبل از عمل آمدن آن (لذا حلال باقیمانده در قیر پس از تبخیر شدن جهت عبور از منافذ آسفالت مقداری قیر هم همراه خود به روی سطح می آورد.)
ج- استفاده از قیر با درجه نفوذپذیری نامناسب.اما متاسفانه در اقصی نقاط ایران آسفالتها این ویژگی را نداشته و با کاهش دما سطح آسفالت ترک می خورد (خصوصاً در هنگام استفاده از مخلوط نمک و شن جهت یخزدایی جادهها این مسئله شدت بیشتری می گیرد). با اجرای پوششهای ترافیکی بر سطوح آسفالتی دارای ترک، به مرور زمان و تحت تاثیر انقباض و انبساط های آسفالت (که ناشی از تغییرات دمایی محیط می باشد) پوششهای ترافیکی هم ترک می خورد و از سطح آسفالت جدا می شود. با افزایش دما هم پدیده قیرزدگی حادث می شود. با تردد ماشین ها، قیر به سطح لاستیک خودروها منتقل شده و با عبور از خطوط ترافیکی اجراء شده، نقوش قیر به آنها منتقل می گردد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله کاهش جرم پذيري پوشش هاي ترافيکي با بهبود کيفيت آسفالت word
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir