عنوان : مقاله طراحي عمق کاري و تعيين ضخامت بدنه در زيردريايي هاي بدون سرنشين براساس پارامتر فشار کمانش بحراني فایل ورد (word)
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله طراحي عمق کاري و تعيين ضخامت بدنه در زيردريايي هاي بدون سرنشين براساس پارامتر فشار کمانش بحراني فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحي عمق کاري و تعيين ضخامت بدنه در زيردريايي هاي بدون سرنشين براساس پارامتر فشار کمانش بحراني فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله طراحي عمق کاري و تعيين ضخامت بدنه در زيردريايي هاي بدون سرنشين براساس پارامتر فشار کمانش بحراني فایل ورد (word)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحي عمق کاري و تعيين ضخامت بدنه در زيردريايي هاي بدون سرنشين براساس پارامتر فشار کمانش بحراني فایل ورد (word) :

تعداد صفحات:8

چکیده:

در این تحقیق بدنبال بدست اوردن نتایجی در رابطه با طراحی بهینه ضخامت بدنه زیر دریایی های بدون سرنشین با توجه به عمق کاری مجاز هستیم. هندسه این نوع زیر دریایی با پروفیل های مختلف بدنه مورد بررسی قرار گرفته و بصورت یک استوانه بسیار ساده و بدون هیچگونه تقویت کننده ای، مدلشده و تحت آنالیز قرار گرفته است. به منظور مقایسه و اعتبار سنجی نتایج، داده های بدستا آمده توسط معادلات تجربی و یک برنامه تحلیلی مورد ارزیابی قرار گرفته است. برای مقایسه بهتر در این تحلیل از سه آلیاژ تیتانیوم 64، آلومینیوم 7075 و فولاد اچ وای 80 استفاده شده و نتایج برای آلیاژ تیتانیوم بهینه گردیده است. یکی ازپارامترهای بسیار مهم و حیاتی در طراحی بدنه زیر دریایی های مختلف، فشار کمانش بحرانی می باشد. بدین معنا که یک زیر دریایی تا چه عمق مجازی می تواند غوص کند بدون آنکهکوچکترین آسیبی از طرف سیال اطراف به بدنه برسد. البته در این راستا پارامترهای مهم دیگری نظیر بایسنی و ; نیز وجود دارد. که بایستی در طراحی لحاظ گردد. پارامتر کمانش در طراحی مستقیما با ضخامت بدنه ارتباط پیدا می کند.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله طراحي عمق کاري و تعيين ضخامت بدنه در زيردريايي هاي بدون سرنشين براساس پارامتر فشار کمانش بحراني فایل ورد (word)
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir