مقاله کنترل جريان سيال و انتقال حرارت پيرامون تک سيلندر مربعي به کمک مکش و دمش pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کنترل جريان سيال و انتقال حرارت پيرامون تک سيلندر مربعي به کمک مکش و دمش pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله کنترل جريان سيال و انتقال حرارت پيرامون تک سيلندر مربعي به کمک مکش و دمش pdf،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
تعداد صفحات:8
چکیده:
دراین تحقیق کنترل جریان و ویژگیهای انتقال حرارت پیرامون یک سیلندر با مقطع مربعی همراه با مکش یا دمش دررژیم جریان آرام دو بعدی و غیرقابل تراکم درعدد رینولدز Re=150 و عدد پرانتل Pr=0/71 به طور عددی شبیه سازی شده است نتایج ح اصله با استفاده از یک کد حجم محدود مبتنی برالگوریتم SIMPELC و شبکه جابجا نشده بدست آمده اند. دراین تحقیق اثر اعمال دمش یا مکش در دوحالت مختلف بررس شده است درحالت اول دمش یا مکش بروجه جلو و درحالت دوم دمش یا مکش بروجه پشتی سیلندر مربعی اعمال شده است که ضریب سرعت مکش یا دمش بترتیب درمحدوده درنظر گرفته شده است دراین تحقیق با اعمال مکش و دمش کمیت های مختلف نظیر ضریب فشار اطراف سیلندر ضریب پسا و برا عدد ناسلت بررسی و همچنین فیزیک جریان با استفاده از خطوط جریان و ورتیسیته مطالعه شده است.
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید