عنوان : بررسي رابطه بين پرخاشگري با ميزان نااميدي پيشرفت تحصيلي
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسي رابطه بين پرخاشگري با ميزان نااميدي پيشرفت تحصيلي دارای 120 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسي رابطه بين پرخاشگري با ميزان نااميدي پيشرفت تحصيلي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

فهرست مطالب
فصل اول(کلیات پژوهش)
مقدمه 2
بیان مسئله3
اهمیت و ضرورت پژوهش5
اهداف پژوهش7
فرضیات تحقیق7
متغیرها 7
تعاریف واژه ها


فصل دوم(ادبیات وپیشینه پژوهش)
مقدمه 11
پرخاشگری 11
اهمیت پرخاشگری 13
انواع پرخاشگری 14
ثبات پرخاشگری 16
عوامل ایجاد کننده شخصیتی،ژنتیکی 19
تکنیک هایی برای کنترل پرخاشگری در محیط خانواده 25
عوامل تشدید کننده پرخاشگری 27
بلوغ وپرخاشگری 30
زیانهای پرخاشگری 31
نظریه های رایج مربوط به پرخاشگری 32
ویزگی های افراد پرخاشگر 35
پرخاشگری در زنان 36
الگوهای پرخاشگری 40
پیشگیری از پرخاشگری 42
درمان پرخاشگری 44
ناكامی 45
ناکامی در مدرسه 52
اضطراب و گوشه گیری 56
پیشرفت تحصیلی 59
ارتباط وتاثیر آن بر عملكرد دانش آموزان 63
توجه والدین به فرزندان 65
پیشینه تحقیق66


فصل سوم(روش شناسی پژوهش)
روش تحقیق 70
جامعه آماری 70
نمونه آماری 70
روش نمونه گیری 71
ابزار جمع آوری اطلاعات 72
روش اجرای پژوهش 73
روش تجزیه و تحلیل داده ها


فصل چهارم(تجزیه وتحلیل داده ها)
جدول شماره 1-4 : وضعیت پاسخگویان بر حسب جنسیت 77
جدول شماره2-4: آزمون همبستگی پیرسون جهت رابطه بین میزان پرخاشگری با ناامیدی در دانش آموزان 78
جدول شماره3-4: آزمون همبستگی پیرسون جهت رابطه بین پرخاشگری با میزان پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان.78
جدول شماره4-4: آزمون همبستگی پیرسون جهت رابطه بین ناامیدی با میزان پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان 79
جدول شماره 5-4: جدول مربوط به t مستقل میزان پرخاشگری در دانش آموزان دختر و پسر


فصل پنجم(نتیجه گیری)
مقدمه 81
نتیجه گیر ی فرضیات 83
پیشنهادات 86
محدودیت های پژوهش 87
منابع ومآخذ 88
ضمائم 90



چکیده
مقدمه: تحقیق حاضر به بررسی رابطه بین پرخاشگری با ناامیدی وپیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر وپسر پایه اول مقطع متوسطه شهرستان سرپل ذهاب در سال تحصیلی93-92پرداخته است.
روش: پژوهش حاضر از نوع طرح های غیرآزمایشی یا توصیفی و به طور دقیقتر طرح همبستگی است. در این تحقیق جامعه آماری،کلیه دانش آموزان دختر وپسرپایه اول مقطع متوسطه شهرستان سرپل ذهاب و نمونه اماری60 نفر ازدانش آموزان دختروپسر با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای در نظر گرفته شد. جمع‌آوری اطلاعات به وسیله‌ی پرسشنامه پرخاشگریAGQ ونا امیدی کازدینانجام شده است.
یافته ها: یافته‌ها نشان داد که: بین میزان پرخاشگری با ناامیدی در دانش آموزان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.بین پرخاشگری با میزان پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان رابطه ای وجود ندارد.بین ناامیدی با میزان پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان رابطه منفی و معناداری وجود دارد.بین میزان پرخاشگری در دانش آموزان دختر و پسر تفاوت معنی داری وجود دارد
نتیجه گیری: نوجوانان پرخاشگر معمولاً قدرت کنترل رفتار خود را نداشته و رسوم واخلاقیات جامعه ای را که در آن زندگی می کنند را زیر پا می گذارند،احساس مسئولیت جمعی ندارند وبیشتر از آنکه به فکر دیگران باشند منافع خود را مد نظر دارند این گروه از دانش آموزان بیشتر از بقیه گروه ها در مدرسه ایجاد اشکال نموده ومی توان گفت هرگاه از نوجوانان مشکل دار در مدرسه سؤال مطرح شود آنها در ردیف اول معرفی می گردند

فهرست منابع
1- آزادی،یدالله، (1381)، ورزش وسلامتی،کرمانشاه،انتشارات طاق بستان.
2- احمدوند،محمدعلی،(1382)، بهداشت روانی،انتشارات دانشگاه پیام نور.
3- اینترنت،پایگاه اینترنتی،WWW.magha Leh.net
4-اکبری،ابوالقاسم،(1381) ،مشکلات نوجوانان و جوانان،چاپ دوم،تهران،نشر ساوالان.
5-بندورا،البرت،ناکامی در پرخاشگری،(1384)، (ترجمه نسرین پارسا)، تهران انتشارات رشد.
6-براهنی،مهدی،(1371)،بررسی ویژگیهای شخصیتی با آسیب پذیری روان تنی در برابر پرخاشگری،پایان نامه کارشناسی،روانشناسی عمومی،دانشگاه پیام نور مرکز ایلام.
7-پارسا، محمد؛ 1374،روان‌شناسی تربیتی، تهران، انتشارات سخن،
8-تقی‌پور ظهیر، علی؛ 1383،مقدمه‌ای بر برنامه‌ریزی آموزشی و درسی، تهران، انتشارات آگاه، چاپ بیستم
9- دلاور،علی،(1385) روشهای تحقیق در وانشناسی و علوم تربیتی،تهران،انتشارات دانشگاه پیام نور.
10- دادستان،پریرخ،(1387) ،روان شناسی جنایی،تهران،انتشارات سمت.
11- سیدمهدی،مصطفی،(1389)،اختلالات رفتاری،تهران،انتشارات رشد.
12-سپانلو، علی ،1375، روان شناسی سازگاری ، اصفهان، مؤسسه انتشاراتی مشعل
13-سیف،علی اکبر ،1384، اندازه گیری ،سنجش و ارزشیابی آموزشی،تهران، نشر دوران،ویرایش سوم.
14-سیف، علی‌اكبر؛1378 ،روان‌شناسی تربیتی، تهران، دانشگاه پیام نور، چاپ هشتم
15- شعاری نژاد،علی اکبر،(1386)،نوجوانی وبلوغ، تهران،انتشارات دانشگاه پیام نور.
16- کریمی،احمد،(1378)، غلبه بر خشم،تهران،انتشارات هنرآبی.
17-کدیور ، پروین ، 1376،روانشناسی تربیتی ، تهران ، انتشارات رشد ، چاپ دوم ، ( 1378) ، جلد اول
18- کریمی،یوسف،1377،روانشناسی اجتماعی .چاپ دوم،تهران: انتشارات دانشگاه پیام نور.
19- فراهانی،ابوالفضل،(1373)،طب ورزشی،تهران،انتشارات دانشگاه پیام نور.
20- فرجی،ذبیح الله،(1375) ،انگیزش- هیجان و واکنشهای روانتنی،مشهد، انتشارات استان قدس رضوی.
21-مقدم،بدری ،1374،کاربرد روانشناسی در آموزشگاه،انتشارات سروش
22- نوابی نژاد،شکوه،(1372) ،رفتارهای بهنجار و نابهنجار کودکان و نوجوانان و راه های پیشگیری و درمان،تهران،انتشارات انجمن اولیاء و مربیان.
23-هاشمیان، احمد؛1384، اصول و مبانی روان‌شناسی تربیتی، تهران، انتشارات تندیس، چاپ اول
24-هیوسان و همکارانش،(1978) ،نظریه های مشاوره و روان درمانی،(ترجمه میلانی فر)،تهران،انتشارات دوران.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود بررسي رابطه بين پرخاشگري با ميزان نااميدي پيشرفت تحصيلي
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir