عنوان : وب سایت ذخیره اطلاعات کاربران در php
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

پروژه وب سایت ذخیره اطلاعات کاربران در php با استفاده از زبان و محیط طراحی وب سایت پی اچ پی ( PHP ) طراحی و تنظیم شده است.

طراحی و سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی بخشهای پروژه وب سایت ذخیره اطلاعات کاربران در php داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه طراحی و اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

توجه کنید که در داخل این پروژه از سی اس اس ( CSS ) و جاوا اسکریپ ( Java Script ) در صورت نیاز استفاده شده است تا با استفاده از این دو زبان و تکنولوژی زیبایی و کارایی پروژه بهتر شود.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در مای اس کیو ال ( MySQL ) می باشد. دیتابیس پروژه وب سایت ذخیره اطلاعات کاربران در php تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه وب سایت ذخیره اطلاعات کاربران در php دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه وب سایت ذخیره اطلاعات کاربران در php توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه و مقالات ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به این پروژه در سایر برنامه ها و یا زبان های برنامه نویسی نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه و مقالات

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

امکانات و محتویات پروژه

سورس کامل پروژه در پی اچ پی به همراه فایل اجرایی محتوای اصلی
پایگاه داده MySql می باشد نوع پایگاه داده
شامل 50 صفحه داکیومنت تایپ شده به صورت فایل ورد حاوی مقدمه، تاریخچه و توضیحات خط به خط پروژه و... می باشد داکیومنت
یک فایل آموزشی شامل نحوه اجرای پروژه، نحوه دسترسی به سورس کد پروژه و طریقه باز کردن پایگاه داده و مشاهده جداول می باشد که به صورت رایگان ارائه می گردد روش اجرا


دانلود وب سایت ذخیره اطلاعات کاربران در php
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir