عنوان : مقاله محاسبات هيدروليک و بررسي در نحوة کنترل سرج (SURGE) در خط لوله انتقال نفت مخلوط دزفول شمالي و ميدان آزادگان ( کريدور اهواز )
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله محاسبات هيدروليک و بررسي در نحوة کنترل سرج (SURGE) در خط لوله انتقال نفت مخلوط دزفول شمالي و ميدان آزادگان ( کريدور اهواز ) دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله محاسبات هيدروليک و بررسي در نحوة کنترل سرج (SURGE) در خط لوله انتقال نفت مخلوط دزفول شمالي و ميدان آزادگان ( کريدور اهواز )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله محاسبات هيدروليک و بررسي در نحوة کنترل سرج (SURGE) در خط لوله انتقال نفت مخلوط دزفول شمالي و ميدان آزادگان ( کريدور اهواز )،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله محاسبات هيدروليک و بررسي در نحوة کنترل سرج (SURGE) در خط لوله انتقال نفت مخلوط دزفول شمالي و ميدان آزادگان ( کريدور اهواز ) :

تعداد صفحات:16

چکیده:

برای انتقال نفت مخلوط دزفول شمالی و میدان آزادگان به سمت بوستر اهواز ( تا حداکثر 250 هزار بشکه در روز ) یک خط لوله جدید از واحد بهره برداری شماره 3 اهواز الی بوستر اهواز به صورت زیر زمینی و به طول تقریبی 36 کیلومتر، با انجام اتصالات لازم و تعبیه تسهیلات لازم در واحدهای 5 گانه بهره برداری شماره 2 ، 3 ، 4 ، 5 و بوستر اهواز، مورد نیاز می باشد . درحال حاضر یک لوله 12 اینچ به طول تقریبی 16 کیلومتر از اهواز 3 الی اهواز 2 و همچنین یک لوله 26 اینچ به طول 12 کیلومتر از شرق کارون تا اهواز 2 ، موجود می باشد . در محاسبات هیدرولیک برای تعیین سایز لوله بهینه شامل تعیین قطر اسمی لوله، جنس و ضخامت آن، محاسبه قدرت لازم برای پمپ ها، تعیین تعداد دستگاههای اصلی و مورد بهره برداری و یدکی، تصمیم و پیشنهاد در مورد نوع محرکه پمپ ها، طراحی مخزن ذخیره ( نوسان گیر ) و یوتیلیتی مورد نیاز، آلترناتیو های مختلف درنظر گرفته شده است و با مقایسه فنی و اقتصادی بین آلترناتیوهای موجود، تعیین آلترناتیو بهینه در بستر استانداردها و روش های محاسباتی و مهندسی صورت گرفته است . در محاسبات شبیه سازی از نرم افزارهای PIPE PHASE VER.8 برای محاسبه افت فشار در خط لوله انتقال مایع،AFT IMPULSE VER.2 در محاسبات مربوط به سرجHYSIS VER.3.1 ،(SURGE) جهت بررسی افت فشار اتصالات و تعیینNPSH پام در نظر گرفته شده، ضخامت خط لوله 1000 پمپ درتانک ذخیره استفاده گردیده است . فشارطراحی مورد نیاز خط لولهبراساس آن تعیین گردیده و در محاسبات لحاظ شده است . مطالعات فنی و اقتصادی نشان می دهد گزینه برتر، استفاده از خط " 26 موجود است و قسمتی از این خط به طول تقریبی 12 کیلومتر موجود بوده و فشار کاری آن طبق آخرین تست انجام شده درحدود 500 پام بوده است که می بایستی همواره مد نظر قرارگیرد که فشار عملیاتی خط از این مقدار فراتر نرود . محاسبات سرج برای آلترناتیو برتر انجام شده و براساس آن ضخامت لوله تعیین گردیده است . جهت کاهش هزینه سرمایه گذاری اولیه، ضخامت در هرآلترتاتیو با وجود یک مخزن سرج محاسبه شده است . نتایج محاسبات سرج در سه حالت بدون مخزن سرج، با مخزن سرج و با استفاده از یک دیسک پران ارائه شده است . درحالتی که مخزن سرج وجود ندارد حداکثر فشار ناشی از سرج کمتر از فشار 500 پام می باشد ولی با توجه به نتایج حاصله مشاهده می شود که استفاده از مخزن سرج سبب کاهش ضخامت در خط لوله شده که متعاقباً هزینه سرمایه گذاری اولیه کاهش می یابد ولی به دلیل وجود مشکلات در نگهداری و کنترل مخزن سرج، و با توجه به عدم دسترسی به اطلاعات حاصل از پیگ هوشمند، قدیمی بودن لوله و همچنین قدیمی بودن تست های انجام شده و جهت اطمینان بیشتر، از یک دیسک پران ) RUPTURE DISK) جهت کنترل سرج استفاده گردیده است .

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله محاسبات هيدروليک و بررسي در نحوة کنترل سرج (SURGE) در خط لوله انتقال نفت مخلوط دزفول شمالي و ميدان آزادگان ( کريدور اهواز )
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir