مقاله بررسي مصرف سوخت ويژه و انرژي ويژه مالبندي دو تراکتور MF 285 و ITM 750 دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسي مصرف سوخت ويژه و انرژي ويژه مالبندي دو تراکتور MF 285 و ITM 750 کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بررسي مصرف سوخت ويژه و انرژي ويژه مالبندي دو تراکتور MF 285 و ITM 750،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
تعداد صفحات:17
چکیده:
به منظور بررسی و مقایسه میزان مصرف سوخت ویژه و انرژی ویژه مالبندی در دو نوع تراکتور با قدرت یکسان (موتوریکسان) و سایر عوامل ساختاری متفاوت یعنی MF285 و ITM750اندازه گیری عملی و صحرائی به عمل آمد . این اندازه گیری ها به دو صورت استاندارد و مقایسه ای انجام شد. در روش استاندارد تراکتورها تحت شرایط استاندارد (نبراسکا ، OECD ) آزمایش شدند و جداول مربوط به این داده ها آورده شد . در روش مقایسه ای، دو فاکتور میزان مصرف سوخت ویژه مالبندی و انرژی ویژه مالبندی به صورت طرح کرت های خرد شده بر پایه بلوک های کامل تصادفی مورد ارزیابی قرار گرفت . آزمایش ها در سه محیط کاری (آسفالت، زمین شخم نخورده و زمین شخم خورده ) اعم ال شدند . نتایج آزمایش ها در سطح اطمینان 1 معنی دار شد و نشان داد که محیط های مختلف کاری بر روی این پارامتر ها (مصرف سوخت ویژه و انرژی ویژه مالبندی ) عکس العمل و کارکرد متفاوتی داشته اند. نتایج ناشی از ارزیابی مصرف سوخت ویژه و انرژی ویژه مالبندی نشان داد که این دو تراکتور مصرف سوخت ویژه و انرژی ویژه مالبندی بهتری در سطح آسفالت و خاک شخم نخورده نسبت به خاک شخم خورده دارند . نتایج ناشی از میزان لغزش نشانداد که میزان لغزش در تراک تور ITM750 کمتر از تراکتور MF285 می باشد . در مجموع تراکتور MF285 دارای مصرف سوخت ویژه مالبندی و انرژی ویژه مالبندی بهتری نسبت به تراکتور ITM750 می باشد.
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید