مقاله اصول سنجش پيشرفت تحصيلي مبتني بر سنجش اصيل دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اصول سنجش پيشرفت تحصيلي مبتني بر سنجش اصيل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله اصول سنجش پيشرفت تحصيلي مبتني بر سنجش اصيل،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
تعداد صفحات:12
چکیده:
امروزه جایگاه سنجش پیشرفت تحصیلی اهداف و چگونگی آن یکی از مهمترین موضوعات و چالشزاترین مباحث تربیتی است به گونه ای که می توان از دو منظر کلی به آن نگریست از یک منظر سنجش به عنوان ابزاری در جهت ارتقا یادگیرندگان در نظر گرفته می شود که تاکید عمده آن بر یادآوری و بازخوانی اطلاعات از حافظه است اما از یک منظر دیگر سنجش به عنوان ابزاری در جهت کمک به رشد یادگیرنده و معلم در نظر گرفته می شود که تاکید عمده آن بر آماده ساختن یادگیرندگان برای زندگی در دنیای واقعی و رویارونمودن آنها با تکالی شبیه به تکالیف زندگی واقعی است رویکرد اخیر که رویکرد سنجش اصیل بدان اطلاق می شود استفاده از آزمونهای عینی بسته پاسخ به عنوان تنها وسیله اطلاع از میزان یادگیری یادگیرندگان ر مورد نقد قرار میدهد و پرورش تفکر و حل مساله دانش آموزان را منوط به بهره گیری از رویه های سنجش اصیل همچون آزمونهای عملکردی کارپوشه خودسنجی و آزمونهای تولید پاسخ میداند.
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید