مقاله جايگاه برون سپاري راهبردي در مديريت تکنولوژي بنگاه کوچک و متوسط در ايران( با بهره گيري از مدل سازي تصميم گيري آرماني ) دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله جايگاه برون سپاري راهبردي در مديريت تکنولوژي بنگاه کوچک و متوسط در ايران( با بهره گيري از مدل سازي تصميم گيري آرماني ) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله جايگاه برون سپاري راهبردي در مديريت تکنولوژي بنگاه کوچک و متوسط در ايران( با بهره گيري از مدل سازي تصميم گيري آرماني )،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
تعداد صفحات:18
چکیده:
در سال های اخیر توجه فزاینده ای به کوچک سازی بنگاه های اقتصادی و توسعه بنگاه های کوچک و متوسط صورت یافته است. این بنگاه ها دارای مزایای زیادی نسبت به صنایع بزرگ هستند که از آن جمله می توان از ارزش افزوده، نوآوری، اشتغال آفرینی و انعطا فپذیری بیشتر نسبت به صنایع بزرگ نام برد. از طرف دیگر کوچک بودن این بنگاه ها و حجم پایین منابع در دسترس موجب ایجاد محدودیت هایی جهت تولید آنها گردیده است. یکی از راهکارهای اساسی که در محافل علمی برای ساماندهی به بحث صنایع کوچک و متوسط مورد توجه قرار گرفته است، بهره گیری از پتانسیل های موجود شرکت های پیمانکار در قالب برون سپاری فعالیت ها و پروژه ها می باشد. در این مقاله تلاش شده با شناسایی و اولویت بندی عوامل مختلف تولید در شرکت های متوسط و کوچک در کشور، استراتژی های مختلف تولیدی با بهره گیری از برنامه ریزی چند هدفه آرمانی بررسی گردد. سپس با بهره گیری از نتایج مدل و سایر عوامل موجود، موقعیت های موجود هر بنگاه جهت انتخاب استراتژی های مختلف تولدی در قالب ماتریس پیشنهادی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. نتایج نشان داد اگر میزان نقدینگی مورد نیاز جهت سفارش کاری در بنگاه تولید بالا و نیز حاشیه سودآوری محصولات پایین باشد ، استراتژی برون سپاریا نتخاب می شود.
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید