مقاله مديريت الکترونيکي ارتباط با مشتري دردنياي مجازي دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مديريت الکترونيکي ارتباط با مشتري دردنياي مجازي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله مديريت الکترونيکي ارتباط با مشتري دردنياي مجازي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
تعداد صفحات:6
چکیده:
با افزایش رقابت درسطح دنیا و تحول در کسب وکار به همان شدت توقع های مشتریان نیز درحال تغییر است این تغییر شتابدار باعث خواهد شد زمان تهیه ی و توزیع سریعتر مشتری گرایی بیشتر و سطح خدمات بهتر ملموس بوده و نیازمند ارایه ی سرویس به هنگام به مشتریان باشد ازاین رو شرکت ها برای باقی ماندن دراین رقابت نمی توانند رویکردی سنتی به ارتباط با مشتری داشته باشند و می بایست نگرش خود را نسبت به ارتباط با مشتری تغییر دهند بروز تغییر و تحولات مختلف در عرصه ی تکنولوژی اطلاعات موسسات و شرکت ها را برآن داشته تا خود را با این تغییر و تحولات همگام نمایند دراین میان تنها شرکت هایی امید به بقا و توسعه خواهندن داشت که بتوانند خود را با تکنولوژی روز منطبق نموده و بتوانند با خلاقیت و نوآوری مشتریان خود را دراین رقابت حفظ و مشتریانجدیدی را جذب نمایند تکنولوژی اطلاعات سیستمهای مدیریت روابط مشتریان را نیز تحت تاثیر قرار داده و باعث ارایه روشهای کاملا مکانیزه و مبتنی بر تکنولوژی اطلاعات درمحیطمجازی شده است این موضوع منجر به مطرح شده مدیریت الکترونیکی ارتباط مشتریان درمباحث مدیریت ارتباط با مشتری شده است.
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید