مقاله روشي نوين در طراحي و ساخت مدارس سنجش استرس دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله روشي نوين در طراحي و ساخت مدارس سنجش استرس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله روشي نوين در طراحي و ساخت مدارس سنجش استرس،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
تعداد صفحات:10
چکیده:
در این مقاله ابتدا روشهای مختلف انجام شده برای سنجش استرس تا به امروز مورد بررسی قرار گرفته است. مهمترین روشهای تشخیص استرس از طریق گفتار، آمیلاز بزاق دهان، میزان اشباع اکسیژن در سرخرگ، تغییر دمای پوست، ضربان قلب، فشار خون، فشار سر انگشتان و راههای متنوع دیگر است. با توجه به دقت بالاتر روشهای تشخیص استرس از طریق سنجش ضربان قلب و روش فشار سر انگشتان سعی شده یک روش ترکیبی برای افزایش دقت طراحی شود. در این مقاله تغییرات ضربان قلب و فشار سر انگشتان مورد توجه است به طوری که تأثیر مستقیم استرس و سیستم عصبی خودکار و سیستم عصبی پارا سمپاتیک بدن و متعاقب آن اندازهگیری تغییرات یاد شده مورد بررسی قرار گرفته است. بر این اساس به طور کلی تغییرات استرس روند تغییر در تعداد ضربان قلب در تعقیب میشود. با بررسی میزان فشار انگشتان در حالت وجود استرس و عدم وجود آن در صد مشخص شد که میزان فشار سر انگشتان در اثر تغییرات استرس از معادله دیفرانسیل زیر با مشقات جزئی مرتبه دو و بر اساس قانون دوم نیوتن پیروی میکند. با اثبات این اطلاعات و ترکیب دو روش مذکور و تحلیل آنها، دقت بالاتری در سنجش میزان استرس نسبت به سایر روشهای ارائه شده تاکنون به دست آمد به این صورت که ما بر دلهای ضربان قلب و نیکو با هم ترکیب شدهاند و دقت تشخیص استرس از حدود 60% به 78% افزایش یافت که خود رشد و تحولی جدید در تشخیص میزان استرس است.
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید