عنوان : مقاله بررسي ميزان رضايتمندي شهروندان از کيفيت خدمات سازمان مديريت نظارت بر تاکسيراني و ع وامل تأثير گذار بر آن (مطالعه موردي: شهر زنجان)
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسي ميزان رضايتمندي شهروندان از کيفيت خدمات سازمان مديريت نظارت بر تاکسيراني و ع وامل تأثير گذار بر آن (مطالعه موردي: شهر زنجان) دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسي ميزان رضايتمندي شهروندان از کيفيت خدمات سازمان مديريت نظارت بر تاکسيراني و ع وامل تأثير گذار بر آن (مطالعه موردي: شهر زنجان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بررسي ميزان رضايتمندي شهروندان از کيفيت خدمات سازمان مديريت نظارت بر تاکسيراني و ع وامل تأثير گذار بر آن (مطالعه موردي: شهر زنجان)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسي ميزان رضايتمندي شهروندان از کيفيت خدمات سازمان مديريت نظارت بر تاکسيراني و ع وامل تأثير گذار بر آن (مطالعه موردي: شهر زنجان) :



تعداد صفحات:25
چکیده:
شناسایی نیازهای مردم و آگاهی از خواسته های انها نقشی تعیین کننده درتعیین اولویت های مدیریتی و کارآمدسازی نظام مدیریت شهری دارد. سازمان تاکسیرانی به عنوان سازمان مسئول در ساخت و مدیریت شرکت های مسافربری در استفاده شهروندان از این خدمات، با رعایت حقوق شهروندان و بالا بردن کیفیت خدمات رسانی باعث رضایت شهروندان و تشویق شهروندان به استفاده از خدمات خواهد شد. میزان رضایت فرد از سازمان بستگی به ادراک فرد از چگونگی عملکرد آن سازمان، آگاهی شهروندی و عوامل گ وناگون دارد. با توجه به اینکه جابه جایی روزانه از مهمترین مطالبات و نیازهای مردم است، شناخت عوامل مؤثر در رضایت شهروندان ضورری است، در این پژوهش میزان رضایت مندی شهروندان از عملکرد و کیفیت خدمات سازمان تاکسی رانی در شهر زنجان و عوامل مؤثر بر آن بررسی می شود. روش پژوهش توصیفی- تحلیلی بوده، و داده ها با استفاده از پرسشنامه خود سنجی و حجم نمونه 384 نفری، که با استفاده از فرمول کوکران انتخاب شد تهیه گردید. برای تحلیل داده ها از آزمون های رگرسیون و t تست استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان می دهد رضایت مندی شهروندان از سازمان تاکسیرانی در وضعیت نامطلوبی قرار دارد. طبق نتایج میان متغیرهای آگاهی شهروندی، تکالیف شهروندی و سن با متغیر رضایت شهروندی رابطه معنادار و مثبتی وجود دارد، رابطه میان متغیر سواد و رضایت مندی معنادار، ولی منفی است، به عبارت دیگر با افزایش میزان سواد، رضایت مندی کاهش می یابد. طبق نتایج رابطه معناداری میان جنس و رضایت مندی وجود دارد و همبستگی زنان با متغیر رضایت مندی بیشتر از مردان است

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله بررسي ميزان رضايتمندي شهروندان از کيفيت خدمات سازمان مديريت نظارت بر تاکسيراني و ع وامل تأثير گذار بر آن (مطالعه موردي: شهر زنجان)
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir