عنوان : مقاله مقايسه کارايي دروني شاخه ي نظري دوره متوسطه ودوره متوسطه فني وحرفه اي با اهداف برنامه چهارم توسعه آموزش و پرورش استان ايلام در بين سالهاي 1384 تا 1388
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقايسه کارايي دروني شاخه ي نظري دوره متوسطه ودوره متوسطه فني وحرفه اي با اهداف برنامه چهارم توسعه آموزش و پرورش استان ايلام در بين سالهاي 1384 تا 1388 دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقايسه کارايي دروني شاخه ي نظري دوره متوسطه ودوره متوسطه فني وحرفه اي با اهداف برنامه چهارم توسعه آموزش و پرورش استان ايلام در بين سالهاي 1384 تا 1388  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله مقايسه کارايي دروني شاخه ي نظري دوره متوسطه ودوره متوسطه فني وحرفه اي با اهداف برنامه چهارم توسعه آموزش و پرورش استان ايلام در بين سالهاي 1384 تا 1388،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقايسه کارايي دروني شاخه ي نظري دوره متوسطه ودوره متوسطه فني وحرفه اي با اهداف برنامه چهارم توسعه آموزش و پرورش استان ايلام در بين سالهاي 1384 تا 1388 :

سال انتشار: 1394

تعداد صفحات:9
چکیده:
تحقیق حاضر در پی محاسبه و مقایسه شاخص های کارایی درونی شاخه های نظری و شاخه فنی وحرفه ای در طول برنامه چهارمتوسعه آموزش و پرورش استان ایلام بین سالهای 1384 تا 1388 است و همچنین وضعیت رشد و توسعه استان و محدودیت ها وراهکارهای مورد نظر را شناسایی و تشخیص دهد . این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از لحاظ گردآوری داده ها توصیفی و از بعدفرایند جز تحقیقات کمی می باشد در تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و فرمول های برنامه ریزی آموزشی و همچنین براینشان دادن معنی داری تفاوت بین شاخص های مورد بررسی از آزمون خی دو ((X(2 ) ، آزمون معنی دار بودن تفاوت بین دو نسبتمستقل و آزمون معنی داری تفاوت با نسبت ثابت و آزمون t و معنی دار بودن اختلاف میانگین ها با کمک نرم افزار SPSS استفادهشده است. همچنین نرخ ماندگاری ، قبولی ، مردودی و ترک تحصیل پایه اول عمومی استان در طول برنامه به ترتیب 90/89، 81/13، 14/49 و 9/11 درصد بوده است. نسبت دانش آموز به معلم استان در طول برنامه 11/78 و نسبت معلم به کلاس دایر استان در طولبرنامه استان 2/47 بوده است. یکی از اهداف کیفی آموزش و پرورش افزایش کارآیی در همه سطوح و انواع آموزشها می باشد، لازماست اطلاعات و داده ها در این خصوص فراهم گردد و با ارائه تصویری روشن و واضح از وضع موجود نظ ام آموزش، با استفاده ازشاخص های و معیارهای مربوط به تهیه یک برنامه توسعه، و گذراندن وضع موجود و رسیدن به وضع مطلوب اقدام کرد (محسن پور، 1385، 49). با توجه به اینکه نظام آموزش و پرورش خیل کثیری از جمعیت کل کشور را زیر پوشش قرار می دهد ،بدون برنامه ریزی نمی توان از کارآیی درونی و بیرونی برخوردار شود و در جهت بهبود بخشیدن به فعالیت هایش گام بر دارد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله مقايسه کارايي دروني شاخه ي نظري دوره متوسطه ودوره متوسطه فني وحرفه اي با اهداف برنامه چهارم توسعه آموزش و پرورش استان ايلام در بين سالهاي 1384 تا 1388
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir