عنوان : مقاله ارائه الگويي جهت بررسي تبليغات اينترنتي و تصميم گيري خريد مشتريان در خدماتکامپيوتري در شهرستان شيراز (در فایل word)
قیمت : 11,800 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1
درگاه 2

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

  مقاله ارائه الگويي جهت بررسي تبليغات اينترنتي و تصميم گيري خريد مشتريان در خدماتکامپيوتري در شهرستان شيراز دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه الگويي جهت بررسي تبليغات اينترنتي و تصميم گيري خريد مشتريان در خدماتکامپيوتري در شهرستان شيراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز آی سی بی سی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله ارائه الگويي جهت بررسي تبليغات اينترنتي و تصميم گيري خريد مشتريان در خدماتکامپيوتري در شهرستان شيراز،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه الگويي جهت بررسي تبليغات اينترنتي و تصميم گيري خريد مشتريان در خدماتکامپيوتري در شهرستان شيراز :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: کنفرانس بین المللی مدیریت، چالشها و راهکارها
تعداد صفحات: 10
نویسنده(ها):
مجید اسماعیل پور – استادیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه خلیج فارس(بوشهر)
منیجه بحرینی زاده – استادیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه خلیج فارس(بوشهر)
محبوبه قریحه – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه خلیج فارس(بوشهر)

چکیده:
این پژوهش به بررسی نقش تبلیغات اینترنتی در فرایند تصمیم گیری خرید مشتریان در خدمات کامپیوتری در شهرستان شیراز میپردازد. روشتحقیق پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از منظر جمع آوری داده ها روش توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل -تعدادی خریداران و مصرف کنندگان خدمات کامپیوتری در شهرستان شیراز می باشند، که با توجه به نا محدود بودن جامعه آماری در این تحقیقاز نمونه گیری استفاده می شود . روش نمونه گیری در این پژوهش روش نمونه گیری تصادفی ساده خواهد بود. تعداد 390 پرسشنامه گردآوریگردید. پس از گردآوری دادهها، مدل مفهومی پژوهش به وسیله نرم افزار Amos20 تجزیه وتحلیل و پس از اجرای برخی اصلاحات مورد تائید قرار گرفت. یافته های پژوهش نشان می دهد که رضایت، اعتماد، بصورت مستقیم هم بر تبلیغات اینترنتی و اینترنت تاثیر دارند و تبلیغات اینترنتی به صورت مستقیم بر فرایند خرید مشتریان در خدمات کامپیوتری تاثیر دارند. همچنین یافته های پژوهش نشان می دهد که از بین متغیرها ، رضایت و اعتماد بر تبلیغات اینترنتی تاثیری دارند و تبلیغات اینترنتی بر تصمیم گیری تاثیر دارد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


عنوان : مقاله ارائه الگويي جهت بررسي تبليغات اينترنتي و تصميم گيري خريد مشتريان در خدماتکامپيوتري در شهرستان شيراز (در فایل word)
قیمت : 11,800 تومان

درگاه 1
درگاه 2

آخرین مطالب وبلاگ

نظرات مشتریان

سلام و خسنه نباشید اول بگم که سایت خوب و جامع و با امکانات خیلی خوبی دارید.. مهمتر اینکه کاربر رو بعد از خریدش رها نمیکنید و واقعا پاسخگو هستید. موفق باشید ممنون. امیر

Copyright © 2014 icbc.ir