عنوان : بررسی خواص ماهی و میگو و اثرات امگا 3 در بدن انسان
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی خواص ماهی و میگو و اثرات امگا 3 در بدن انسان دارای 67 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی خواص ماهی و میگو و اثرات امگا 3 در بدن انسان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

مقدمه :
نوع تغذیه تاثیر مهمی در سلامت یا بیماری انسان دارد. همان گونه كه تغذیه صحیح می‌تواند انسان را از گزند بیماری‌ها مصون نگه دارد و سلامت انسان را تامین كند تغذیه نامناسب نیز می‌تواند موجب ابتلای انسان به بسیاری از اختلالات ناگوار و مهلك شود.
گروهی از مواد غذایی كه تاثیر مهمی در سلامت انسان و پیشگیری از بیماری‌ها دارند، ماهی‌ها و آبزیان هستند. این مواد غذایی مفید كه دارای ارزش تغذیه‌ای بسیار بالایی هستند، چنانچه به مقدار كافی یعنی هفته‌ای 2 تا 3 بار در برنامه‌ی غذایی افراد گنجانده شوند. در پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها و حتی كنترل و كمك به بهبود عوارض و اختلالات مختلف، اثرات مهمی خواهند داشت كه به اختصار در این مقدمه توضیح داده شده و در ادامه به بررسی اجمالی‌تر آن‌ها می‌پردازیم.
امروزه ثابت شده است كه مصرف ماهی و آبزیان به علت داشتن اسیدهای چرب اشباع نشده‌ی خاصی به نام امگا -3، در پایین آوردن چربی‌های نامطلوب خون مانند كلسترول تام، VLDI , LDL و تری گلیسرید تاثیر مهمی دارد، همچنین در حفظ تعادل فشار خون و نگه داری آن در حد مناسب موثر است.


منابع
1. www.Fishupdate.com
2. www.Food.gov.uk/news
3- برلیانت بزرگمهر- تاثیر ماهی در پیشگیری و كنترل بیماریها (جمله دنیای تغذیه) شماره 8
4- مریم فطن تاثیر مصرف ماهی در كاهش خودكشی
5- محسن جودت دلائل عدم مصرف ماهی

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود بررسی خواص ماهی و میگو و اثرات امگا 3 در بدن انسان
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir