عنوان : مقاله بررسي اعتماد و وفاداري مشتريان خدمات الکترونيک و رابطه آن برعملکرد بانک ، بانک ملت استان مازندران
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسي اعتماد و وفاداري مشتريان خدمات الکترونيک و رابطه آن برعملکرد بانک ، بانک ملت استان مازندران دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسي اعتماد و وفاداري مشتريان خدمات الکترونيک و رابطه آن برعملکرد بانک ، بانک ملت استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بررسي اعتماد و وفاداري مشتريان خدمات الکترونيک و رابطه آن برعملکرد بانک ، بانک ملت استان مازندران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسي اعتماد و وفاداري مشتريان خدمات الکترونيک و رابطه آن برعملکرد بانک ، بانک ملت استان مازندران :



تعداد صفحات:10
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی اعتماد و وفاداری مشتریان خدمات الکترونیک بانک ملت و رابطه آن بر عملکرداست. این پژوهش از نظر هدف کاربردی، از نظر ماهیت توصیفی و ازنظر گردآوری اطلاعات ازنوع مطالعات میدانی است. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل دوگروه مدیران بانک ملت و مشتریان آنها می باشند. در تعیین حجم نمونه مشتریان از روش جامعه نامحدود و در تعیین حجم نمونه مدیران از جدول مورگان بهره جویی شده و برای به بوته آزمون گذاشتن فرضیه ها، تعداد 96 پرسشنامه بین مدیران و 150 پرسشنامه میان مشتریان بانک توزیع و گزدآوری شده است. جهت تحلیل اماری و تجزیه و تحلیل داده ها، از نرم افزار آماری spss استفاده شده است. نتایج نشان می دهد بین اعتماد و وفاداری مشتریان خدمات الکترونیک رابطه وجود دارد. همچنین میان وفاداری مشتریان به خدمات الکترونیکی و عملکرد نیز رابطه بین این دو متغییر را تایید نموده است.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله بررسي اعتماد و وفاداري مشتريان خدمات الکترونيک و رابطه آن برعملکرد بانک ، بانک ملت استان مازندران
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir