مقاله بررسي اعتماد و وفاداري مشتريان خدمات الکترونيک و رابطه آن برعملکرد بانک ، بانک ملت استان مازندران دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسي اعتماد و وفاداري مشتريان خدمات الکترونيک و رابطه آن برعملکرد بانک ، بانک ملت استان مازندران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بررسي اعتماد و وفاداري مشتريان خدمات الکترونيک و رابطه آن برعملکرد بانک ، بانک ملت استان مازندران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
تعداد صفحات:10
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی اعتماد و وفاداری مشتریان خدمات الکترونیک بانک ملت و رابطه آن بر عملکرداست. این پژوهش از نظر هدف کاربردی، از نظر ماهیت توصیفی و ازنظر گردآوری اطلاعات ازنوع مطالعات میدانی است. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل دوگروه مدیران بانک ملت و مشتریان آنها می باشند. در تعیین حجم نمونه مشتریان از روش جامعه نامحدود و در تعیین حجم نمونه مدیران از جدول مورگان بهره جویی شده و برای به بوته آزمون گذاشتن فرضیه ها، تعداد 96 پرسشنامه بین مدیران و 150 پرسشنامه میان مشتریان بانک توزیع و گزدآوری شده است. جهت تحلیل اماری و تجزیه و تحلیل داده ها، از نرم افزار آماری spss استفاده شده است. نتایج نشان می دهد بین اعتماد و وفاداری مشتریان خدمات الکترونیک رابطه وجود دارد. همچنین میان وفاداری مشتریان به خدمات الکترونیکی و عملکرد نیز رابطه بین این دو متغییر را تایید نموده است.
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید