عنوان : مقاله تاثير هوش فرهنگي در جذب مشتريان جديد صنعت بيمه استان اردبيل
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثير هوش فرهنگي در جذب مشتريان جديد صنعت بيمه استان اردبيل دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثير هوش فرهنگي در جذب مشتريان جديد صنعت بيمه استان اردبيل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله تاثير هوش فرهنگي در جذب مشتريان جديد صنعت بيمه استان اردبيل،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثير هوش فرهنگي در جذب مشتريان جديد صنعت بيمه استان اردبيل :



تعداد صفحات:9
چکیده:
تحقیق حاضر تأثیر ابعاد هوش فرهنگی (فراشناختی، شناختی، رفتاری و انگیزشی) را بر روی جذب مشتریان مورد بررسی قرار داده است. این تحقیق براساس داده هایی که در نیمه دوم سال 92 در شرکتهای بیمه (البرز، دانا، ایران، آسیا) استاد اردبیل در قالب نمونه ای متشکل از 100 نفر جمع آوری شده بود و به انجام رسید نوع روش تحقق توصیفی – کاربردی از نوع همبستگی میباشد که برای سنجش هوش فرهنگی از پرسشنامه استاندارد ارلی و آنگ و برای سنجش جذب مشتری از چرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. هر دو دسته سوالات در قالب یک پرسشنامه دراختیار اساتید قرار گرفت و روایی و پایایی آن با ضریب آلفای کرونباخ، 0/712 به تایید رسید. نتایج تجزیه و تحلیل به دست آمده از آزمون همبستگی پیرسون نشان داد که هوش فرهنگی و ابعاد آن (شناختی، فراشناختی، رفتاری و انگیزشی) بر جذب مشتریان جدید تأثیر مثبت و معنی داری دارد که بعد شناختی بیشترین (0/183) و بعد رفتاری نیز کمترین (0/149) همبستگی را با جذب مشتریان داراست. اولویت ابعاد نیز از آزمون فریدمن به ترتیب شناختی، رفتاری، انگیزشی و فراشناختی بدست آمد که بعد شناختی بیشترین و بعد فراشناختی کمترین تاثیر را در جذب مشتریان دارد، لذا می توان هوش فرهنگی را عاملی موثر در جذب مشتریان دانست.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله تاثير هوش فرهنگي در جذب مشتريان جديد صنعت بيمه استان اردبيل
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir