عنوان : مقاله رتبهبندي استراتژيهاي توسعه طبيعتگردي تالاب کجي نمکزار نهبندان با استفاده از ماتريسQSPM
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رتبهبندي استراتژيهاي توسعه طبيعتگردي تالاب کجي نمکزار نهبندان با استفاده از ماتريسQSPM دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رتبهبندي استراتژيهاي توسعه طبيعتگردي تالاب کجي نمکزار نهبندان با استفاده از ماتريسQSPM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله رتبهبندي استراتژيهاي توسعه طبيعتگردي تالاب کجي نمکزار نهبندان با استفاده از ماتريسQSPM،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رتبهبندي استراتژيهاي توسعه طبيعتگردي تالاب کجي نمکزار نهبندان با استفاده از ماتريسQSPM :



تعداد صفحات:22
چکیده:
امروزه رواج دادن طبیعتگردی در نواحی منحصربهفرد طبیعی برای حفظ گونه های مختلف گیاهی و جانوری و همچنین جلوگیری از تخریب بومگردشگری طبیعی از اهمیت فراوانی برخوردار است. به همین دلیل همواره تأکید بر این مسأله وجوددارد که اگر طبیعتگردی به نحوه مناسب برنامه ریزی و مدیریت شود، میتواند خالق یا محرک فرآیند توسعه در نواحی کمتر توسعهیافته شود. استان خراسان جنوبی از جمله نواحی کمتر توسعهیافته است. این استان علیرغم دارابودن پتانسیلبالا بهویژه طبیعت گردی، صنعت گردشگری در آن از رونق چندانی در برخوردار نیست. یکی از جاذبه های ناشناخته استانخراسان جنوبی، تالاب کجی نمکزار نهبندان است. پژوهش حاضر به روش توصیفی، تحلیلی است. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات، تنظیم استراتژیها، راهبردهای توسعه گردشگری و طبقهبندی آنها، از روش تحلیلیSWOTو ماتریسQSPMاستفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد: مهمترین استراتژیهای جذب گردشگران به تالاب، براساس ماتریسQSPMعبارتند از: طرحریزی برنامه هایی برای توسعه حملونقل در منطقه با امتیاز2/51تقویت تبلیغات شایسته و فعالیتهای آگاهسازی در رسانهها درباره قابلیتهای متعدد تالاب با امتیاز2/48توسعه و بهبود راههای ارتباطی برای سهولت دسترسی با امتیاز2/43بهبود و ارتقای محصولات گردشگری با امتیاز2/37و بهکارگیری مدیریت تخصصی دربخشهای گردشگری و اجرای طرحهای کوتاهمدت و بلندمدت با امتیاز2/28

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله رتبهبندي استراتژيهاي توسعه طبيعتگردي تالاب کجي نمکزار نهبندان با استفاده از ماتريسQSPM
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir