عنوان : مقاله بررسي و اولويت بندي معيارهاي موثر ارزش ادراک شده بر وفاداري مشتريان با استفاده از روشAHP
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسي و اولويت بندي معيارهاي موثر ارزش ادراک شده بر وفاداري مشتريان با استفاده از روشAHP دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسي و اولويت بندي معيارهاي موثر ارزش ادراک شده بر وفاداري مشتريان با استفاده از روشAHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بررسي و اولويت بندي معيارهاي موثر ارزش ادراک شده بر وفاداري مشتريان با استفاده از روشAHP،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسي و اولويت بندي معيارهاي موثر ارزش ادراک شده بر وفاداري مشتريان با استفاده از روشAHP :



تعداد صفحات:14
چکیده:
وفاداری مشتری نوعی تعهد عمیق درونی است که منجر به خرید مجدد از یک محصول یاخدمت خاص میشود، با وجود این اثرات موقعیتی وپیشنهادهای بازاریابی بصورت بالقوه بر روی تغییر رفتار مشتری درحال تاثیرگذاری می باشداولیور، 3333 این موضوعبه شدت مورد بحث می باشد که شرکت ها و موسسات، باید برای خریداران وفادار بر روی ساختن رابطه وایجاد صمیمیت سرمایه گذاری نمایند یاخیر. ایجاد چنین رابطه وصمیمیتی نیز منجر به اوج رسانی میزان این وفاداری خواهد شد اندوبیسی، 2002 مفهوم وفاداری در مشتری و ایجاد مشتریان وفادار درچارچوب کسب وکار به صورت ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله با سازمان خاص وخرید کالاها وخدمات به طور مکرر توصیف می شود.تاج زاده نمین و اله یاری، 3133 باید توجه داشت که آنچه مسلم است عوامل زیادی یک سازمان را تحت تاثیر قرار می دهند که تحقق اهداف، موفقیت و بقایسازمان به آنها بستگی دارد وبا توجه به نوع سازمان، این عوامل اهمیت گوناگونی پیدا می کنند. در این میان مشتریان یا خریدارانبه عنوان علت وجودی و در ادامه حیات سازمان از اولویت خاصی برخوردار هستند. عواملی گوناگونی در جهت ایجاد وفاداری در این مشتریان پیش بینی شده است که از آن میان می توان به معیار های موثر ارزش ادراک شده اشاره نمود.در این تحقیق با دسته بندی این معیار ها در دو بخش ارزش ادراک شده عملکردی و موثر و با توجه به ادبیات موجود در این زمینه به جمع آوری زیر معیارهای این دو قسمت نمودیم و در نهایت با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره اقدام به رتبه بندی این عوامل نمودیم.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله بررسي و اولويت بندي معيارهاي موثر ارزش ادراک شده بر وفاداري مشتريان با استفاده از روشAHP
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir