عنوان : مقاله تاثيرات تصوير نام تجاري بر اعطاي خيريه: مطالعه موردي کميته امداد امام خميني(ره)
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثيرات تصوير نام تجاري بر اعطاي خيريه: مطالعه موردي کميته امداد امام خميني(ره) دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثيرات تصوير نام تجاري بر اعطاي خيريه: مطالعه موردي کميته امداد امام خميني(ره)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله تاثيرات تصوير نام تجاري بر اعطاي خيريه: مطالعه موردي کميته امداد امام خميني(ره)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثيرات تصوير نام تجاري بر اعطاي خيريه: مطالعه موردي کميته امداد امام خميني(ره) :



تعداد صفحات:16
چکیده:
یکی از ابزارهای ارتباطی مهم در مجموعه مدیریت ارتباط با مشتری برند می باشد که یک نام، واژه، علامت، سمبل، طرح و یا ترکیبی از آن هاست که هدفش شناسائی کالاها و خدمات از دیگر رقبا می باشد . همچنین اعمال خیرخواهانه دارای اهمیت فراوانی می باشند، چه از لحاظ کسب شأن اجتماعی و چه از لحاظ ارزش تبلیغاتی. هدف تحقیق حاضر بررسی تاثیر بعد سودمندی، کارایی، عاطفی و پویایی نام تجاری و تغییر در تصویر ذهنی نام تجاری کمیته امداد امام خمینی(ره) بر تمایل افراد بر اعطای خیریه می باشد که از طریق نظر سنجی و پرسشنامه از ساکنین استان قزوین مورد آزمون قرار می گیرد که از نظر هدف، کاربردی و از نظر اجرا پیمایشی است. اعتبار محتوایی آن از طریق ضریب لاوشه مورد بررسی قرار گرفته و برای سنجش پایایی پرسشنامه ها از روش همسانی درونی استفاده شد و به وسیله الفای کرونباخ برای اعتبار صوری مورد سنجش قرار گرفت. در این پژوهش فرضیه ها از طریق مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار AMOS 18،SPSS 16 ، مورد آزمون قرار گرفتند. نتایج نشان داد که تصویر برند مطلوب به افزایش تعداد اعانات می انجامد و یک نام تجاری قدرتمند از ارزش زیادی برخوردار است؛ مولفه هایی مانند وفاداری، آگاهی، پنداشت نسبت به کیفیت، توجه و حمایت می تواند سودمندی یک نام تجاری را حاصل کنند. ایجاد ارتباط عمیق با مردم با بعد احساسی، باعث می گردد که مردم در مواجه با درخواست سازمان های خیریه بدون تردید به این سازمان ها کمک نمایند و بعد کارایی موجب ارتقا بهره وری و افزایش در دریافت اعانه می شود.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله تاثيرات تصوير نام تجاري بر اعطاي خيريه: مطالعه موردي کميته امداد امام خميني(ره)
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir