مقاله تاثير ادراک شيوه والدين بر رغبت تحصيلي و تحول مفهوم خود در دانش اموزان دختر دبيرستاني شهرستان زرنديه دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثير ادراک شيوه والدين بر رغبت تحصيلي و تحول مفهوم خود در دانش اموزان دختر دبيرستاني شهرستان زرنديه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله تاثير ادراک شيوه والدين بر رغبت تحصيلي و تحول مفهوم خود در دانش اموزان دختر دبيرستاني شهرستان زرنديه،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
تعداد صفحات:13
چکیده:
پژوهش حاضر به منظور بررسی تاثیر ادراک شیوه والدین بر رغبت تحصیلی و تحول مفهوم خود در دانش آموزان دختر دبیرستانی انجام شد. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه دانش آموزان دختر مشغول به تحصیل در سال 93-1392 در دوره متوسطه شهرستان زرندیه بود. روش نمونه گیری در این پژوهش از نوع خوشه ای چند مرحله ای می باشد که بر اساس جدول کرجسی و مورگان تعداد 450 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند به منظور گردآوری اطلاعات از پرسشنامه های ادراک شیوه والدین (SPOP)، رغبت سنج شغلی- تحصیلی هالند (SDS9 و تصور از خود بک (BSCT) استفاده شد. ابتدا آزمودنی ها از نظر متغیر مستقل (ادراک شیوه والدین) ارزیابی شده و در دوازده گروه قرار گرفتند. برای گروه بندی دانش اموزان بر اساس یک انحراف معیار تفاوت از میانگین نمرات دانش اموزان در هر یک از ابعاد ادراک شیوه والدین (گرمی، درگیری و حمایت از خودمختاری) در مادر و پدر به صورت مجزا ، شش گروه بالا و شش گروه پایین به دست آمد با توجه به این دسته بندی نمونه به 400 نفر کاهش پیدا کرد. برای تحلیل داده های پژوهشی از روش آماری تحلیل واریانس تک متغیره (ANOVA) و تحلیل واریانس چند متغیری (MANOVA) استفاده شد . نتایج نشان داد که ادراک شیوه والدین بر رغبت تحصیلی و تحول مفهوم خود در دانش اموزان موثر است.
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید