مقاله نقش آموزش مهارت حل مسأله بر خودکارآمدي اجتماعي دانش آموزان دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش آموزش مهارت حل مسأله بر خودکارآمدي اجتماعي دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله نقش آموزش مهارت حل مسأله بر خودکارآمدي اجتماعي دانش آموزان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
تعداد صفحات:6
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی آموزش مهارت حل مسأله خودکارآمدی اجتماعی در دانش آموزان انجام شده است. این پژوهش به شیوه آزمایشی با طرح پیش آزمون و پس آزمون با گروه گواه اجرا شد. جامعه مورد مطالعه را کلیه دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر ساری در سال تحصیلی 93-1392 تشکیل می داد. نمونه مورد نظر با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس وگروه آزمایشی و کنترل به صورت تصادفی ساده جایگزین شده اند و آزمون مقیاس خودکارآمدی اجتماعی نوجوانان بر روی هر دو گروه اجرا گردید و سپس آزمودنی های گروه آزمایش در 8 جلسه 90 دقیقه ای تحت آموزش مهارت حل مسأله قرار گرفتند و گروه کنترل هیچ مداخله ای دریافت نکردند. بعد از اتمام جلسات آموزشی پس آزمون برای هر دو گروه اجرا گردید. داده های بدست آمده از این پژوهش نشان داد که خودکارآمدی اجتماعی در آزمودنی های گروه آزمایش در مقایسه با گروه کنترل به طور معنا داری افزایش یافته است. از یافته های به دست آمده می توان نتیجه گرفت که آموزش مهارت حل مسأله مداخله ای سودمند و کارآمد در افزایش خودکارآمدی اجتماعی در دانش آموزان است.
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید