عنوان : مقاله تحليل شکاف بين ادراکات و انتظارات مشتريان بر اساس رويکرد سروکوال در شرکت هواپيمايي ملي ايران – شعبه شيراز
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحليل شکاف بين ادراکات و انتظارات مشتريان بر اساس رويکرد سروکوال در شرکت هواپيمايي ملي ايران – شعبه شيراز دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحليل شکاف بين ادراکات و انتظارات مشتريان بر اساس رويکرد سروکوال در شرکت هواپيمايي ملي ايران – شعبه شيراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله تحليل شکاف بين ادراکات و انتظارات مشتريان بر اساس رويکرد سروکوال در شرکت هواپيمايي ملي ايران – شعبه شيراز،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحليل شکاف بين ادراکات و انتظارات مشتريان بر اساس رويکرد سروکوال در شرکت هواپيمايي ملي ايران – شعبه شيراز :



تعداد صفحات:14
چکیده:
هدف اصلی این پژوهش ، تحلیل شکاف بین ادراکات و انتظارات مشتریان بر اساس رویکرد سروکوال در شرکت هواپیمایی ملی ایران – شعبه شیراز است . فرضیات پژوهش با توجه به مؤلفه های مدل سروکوال تدوین شدند . جامعه آماری شامل کلیه مراجعه کنندگان یک ماه شرکت است که از میان آن یک نمونه 232 نفری با روش تصادفی ساده و بر اساس فرمول کوکران انتخاب شد .ابزار جمع آوری اطلاعات شامل پرسشنامه استاندارد سروکوال است که بر اساس مقیاس درجه بندی لیکرت تدوین شده است ضریب پایایی این پرسشنامه بر اساس آلفای کرونباخ برابر0/91 می باشد نتایج تحلیل ها نشان می دهد که شرکت هواپیمایی ملی ایران – شعبه شیراز به جز بعد اعتماد در سایر ابعاد نتوانسته است انتظارات مشتریان خود را برآورده سازد . همچنین فاصله میان ادراکات و انتظارات در دو بعد عوامل ملموس و قدرت پاسخگویی بیش از سایر ابعاد بوده است . به بیان ساده تر این دو بعد بیشترین تأثیر را در ایجاد شکاف کیفیت خدمت ، داشته اند .

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله تحليل شکاف بين ادراکات و انتظارات مشتريان بر اساس رويکرد سروکوال در شرکت هواپيمايي ملي ايران – شعبه شيراز
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir