عنوان : مقاله مقايسه رواناب توليدي ترانشه هاي خاکبرداري جاده جنگلي در شيب هاي مختلف با مدل WEPP (مطالعه موردي: جنگل کوهميان آزادشهر)
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقايسه رواناب توليدي ترانشه هاي خاکبرداري جاده جنگلي در شيب هاي مختلف با مدل WEPP (مطالعه موردي: جنگل کوهميان آزادشهر) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقايسه رواناب توليدي ترانشه هاي خاکبرداري جاده جنگلي در شيب هاي مختلف با مدل WEPP (مطالعه موردي: جنگل کوهميان آزادشهر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله مقايسه رواناب توليدي ترانشه هاي خاکبرداري جاده جنگلي در شيب هاي مختلف با مدل WEPP (مطالعه موردي: جنگل کوهميان آزادشهر)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقايسه رواناب توليدي ترانشه هاي خاکبرداري جاده جنگلي در شيب هاي مختلف با مدل WEPP (مطالعه موردي: جنگل کوهميان آزادشهر) :



تعداد صفحات:8
چکیده:
جاده های به عنوان مهمترین عامل تولید رواناب و رسوب در اکوسیستم ها شناخته می شوند. این تحقیق در جنگل کوهمیان آزادشهر استان گلستان به منظور نشان دادن اثر شیب ترانشه جاده جنگلی بر روی رواناب تولیدی آنها انجام شد . با توجه به مطالعات میدانی، ترانشه به 4 طبقه با شیب 0-20، 20-40، 40-60 و بش از 60 درصد و به طول و عرض مساوی 3 متر تقسیم گردید. این بخش ها طوری انتخاب گردید که پارامترهای دیگر مدل در انها یکسان و فقط به بررسی اثر شیب روی رواناب تولیدی پرداخته شد. پس از جمع آوری اطلاعات مورد نیاز و اجرای مدل WEPP با سه تکرار، رواناب تولیدی هر بخش به صورت میلی متر در سال برای 4 کلاسه به ترتیب برابر 23/4، 45/2ف 60/3 و 80/6 میلیمتر در سال برآورد گردید. نتایج آنالیز واریانس نیز نشان داد که تفاوت معنی داری در بین مقدار رواناب طبقات شیب مختلف جاده وجود دارد که این امر به دلیل کاهش فرصت نفوذپذیری رواناب در خاک و افزایش سرعت و حجم رواناب می باشد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله مقايسه رواناب توليدي ترانشه هاي خاکبرداري جاده جنگلي در شيب هاي مختلف با مدل WEPP (مطالعه موردي: جنگل کوهميان آزادشهر)
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir