عنوان : مقاله تاثير تابلوهاي تبليغاتي کنار جادهاي بر ايمني جاده ها
قیمت : 29,400 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثير تابلوهاي تبليغاتي کنار جادهاي بر ايمني جاده ها دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثير تابلوهاي تبليغاتي کنار جادهاي بر ايمني جاده ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله تاثير تابلوهاي تبليغاتي کنار جادهاي بر ايمني جاده ها،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثير تابلوهاي تبليغاتي کنار جادهاي بر ايمني جاده ها :



تعداد صفحات:16
چکیده:
شناسایی عوامل تصادفات جاده ای و یافتن راه حل های مناسب جهت بر طرف نمودن آنها به دلیل هزینه های گزافاجتماعی و اقتصادی و آثار کوبنده فیزیکی و روانی آن روی افراد و جوامع، از مهمترین موضوعات تحقیقات علمی در خصوصایمنی جاده ها بشمار می رود. در بین این عوامل، عوامل انسانی در 90 تا 95 درصد از موارد مربوط به تصادفات به تنهایی یامشترکا با عوامل دیگر مسؤولیت وقوع حادثه را بر عهده داشته است. در بین عوامل انسانی مؤثر در تصادفات جاده ایخطاهای ادراکی راننده به دلیل عدم درک و فهمیدن فضا و به تبع آن عدم تمرکز لازم در رانندگی صورت می گیرد. بدین ترتیبشناخت عوامل حواس پرتی راننده (شامل دو دسته عوامل بیرونی و درونی) و تلاش برای کم کردن این خطای انسانی از طریقاقدامات گوناگون می تواند در کاهش حجم تصادفات و عوامل منجر به آن تاثیر بسزایی داشته باشد. لذا هدف این مقاله آن استکه به شناسایی و ارزیابی اثرات احتمالی تابلوهای تبلیغات کنار جاده ای به عنوان یکی از عوامل بیرونی بر هم زننده حواسراننده را مورد ارزشیابی قرارداده و با مروری بر تحقیقات گذشتگان، نتایج را تحلیل نماید. در این راستا روش هائی را که بهمنظور اثبات فرضیه مشترک موضوع این مقاله با عنوان بررسی تاثیر تابلوهای تبلیغاتی کنار جاده ای بر ایمنی جاده ها مورداستفاده قرار گرفته اند دسته بندی و سپس به تحلیل نتایج و راهکارهای ارائه شده در هریک پرداخته شد. در نهایت نتیجهگردید که تابلوهای تبلیغاتی به صورت بالقوه در حواس پرتی رانندگان موثر بوده و نقش مهمی در عوامل منجر به تصادفات جادهای دارند. همچنین پیشنهاد می گردد که علاوه بر پارامترهای اشاره شده در تحقیقات مذکور، توجه به همجواری تابلوهایتبلیغاتی با سایر عوامل ثابت و متحرک پیرامونی آن ها شامل کاربری های مختلف (مسکونی، تجاری, صنعتی)، جاذبه هایطبیعی و بصری، نوع عملکرد راه (گردشگری، باری، صنعتی و;) از یک سو و همچنین شاخصه های اجتماعی و فرهنگی استفادهکنندگان از راه ضروری به نظر می رسد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله تاثير تابلوهاي تبليغاتي کنار جادهاي بر ايمني جاده ها
قیمت : 29,400 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 icbc.ir