عنوان : بررسي ابعاد مختلف بازاريابي محصولات کشاورزي (در فایل word)
قیمت : 11,800 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1
درگاه 2

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

 بررسي ابعاد مختلف بازاريابي محصولات کشاورزي دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسي ابعاد مختلف بازاريابي محصولات کشاورزي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسي ابعاد مختلف بازاريابي محصولات کشاورزي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسي ابعاد مختلف بازاريابي محصولات کشاورزي :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس بين المللي توسعه با محوريت کشاورزي، محيط زيست و گردشگري

تعداد صفحات : 13

چکیده مقاله:

هدف کلی این تحقیق بررسي ابعاد مختلف بازاريابي محصولات کشاورزي می باشد. که از نوع کاربردی و به روش پیمایش مصنوع توصیفی هم بستگی، علی ارتباطی می باشد. ابزار پژوهش، پرسش نامه ای ساختار مند حاوی سؤالات بسته پاسخ بود که به منظور تأمین روانی ابزار سنجش با استفاده از روش اعتبار محتوایی و پایایی آن از آزمون آلفا ی کرونباخ استفاده شد که به مقدار این ضریب 89% به دست آمد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه کشاورزان می بود که همه ساله محصول خود را جهت فروش به میدان تره بار شهرستان میاندوآب انتقال می دهند که حجم نمونه با کمک جدول مورگان و کرجسی به تعداد 348 نفر تأمین و با استفاده از روش نمونه گیری طبقه ای، تصادفی ساده انتخاب گردید و در نهایت داد 150 پرسش نامه تکمیلی و جمع آوری گردید. نتایج به دست آمده نشان داد که سطح معنی داری بین بازاریابی محصولات کشاورزی با عوامل آموزشی، عوامل اقتصادی، عوامل اطلاعاتی، عوامل تولیدی، عوامل اجتماعی کمتر است 0/05 (0/05>0 = p ) می باشد و نتایج نشان داد که ابعاد مختلف بازاریابی دارای هم بستگی معنی داری، تنها متغیرهای عوامل تولید، عوامل آموزشی، عوامل اقتصادی در مقابل باقی ماندن که این متغیرها توانایی تبیین 53% از تغییرات متغیر وابسته را داشتند.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


عنوان : بررسي ابعاد مختلف بازاريابي محصولات کشاورزي (در فایل word)
قیمت : 11,800 تومان

درگاه 1
درگاه 2

آخرین مطالب وبلاگ

نظرات مشتریان

سلام و خسنه نباشید اول بگم که سایت خوب و جامع و با امکانات خیلی خوبی دارید.. مهمتر اینکه کاربر رو بعد از خریدش رها نمیکنید و واقعا پاسخگو هستید. موفق باشید ممنون. امیر

Copyright © 2014 icbc.ir