عنوان : بررسي نگرش معلمان کرمانشاه بر طرح تلفيق دانش آموزان ديرآموز و تفکيک دانش آموزان (در فایل word)
قیمت : 11,800 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1
درگاه 2

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

 بررسي نگرش معلمان کرمانشاه بر طرح تلفيق دانش آموزان ديرآموز و تفکيک دانش آموزان دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسي نگرش معلمان کرمانشاه بر طرح تلفيق دانش آموزان ديرآموز و تفکيک دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسي نگرش معلمان کرمانشاه بر طرح تلفيق دانش آموزان ديرآموز و تفکيک دانش آموزان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسي نگرش معلمان کرمانشاه بر طرح تلفيق دانش آموزان ديرآموز و تفکيک دانش آموزان :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : همايش بين المللي افق هاي نوين در علوم تربيتي، روانشناسي و آسيب هاي اجتماعي

تعداد صفحات : 16

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر، با هدف بررسی نگرش معلمان بر طرح تلفیق دانش آموزان دیرآموز و تفکیک دانش آموزان در مدارس تلفیقی استان کرمانشاه در سال تحصیلی 1396-1395 انجام شد. این پژوهش کاربردی و از لحاظ زمان جزء پژوهش های توصیفی از نوع همبستگی و از لحاط ماهیت داده ها جز پژوهش های کمی است. 150 نفر از معلمان از مدارس تلفیقی به روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات نیز شامل پرسشنامه 24 سوالی محقق ساخته بود. داده ها براساس آزمون خی دو با استفاده از نرم افزار SPSS-20 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که بین میزان ارتباط مثبت بین دانش آموزان دیرآموز با دانش آموزان عادی با نگرش معلمان بر طرح تلفیقی رابطه ی معناداری وجود دارد، از طرفی، بین میزان مهیا بودن امکانات و تجهیزات کافی، میزان افزایش حقوق معلمان، میزان هماهنگی بین شیوه نامه ی اجرایی طرح تلفیقی با اجرای آن در عمل، میزان هماهنگی بین محتوای کتاب درسی و شرایط ذهنی دانش آموزان دیرآموز، میزان ارتباط موجود بین سابقه ی معلم و تدریس مطلوب، مشارکت فعال دانش آموزان دیر آموز در امر یادگیری در سر کلاس، میزان وجود نگرش مثبت والدین دانش آموزان عادی نسبت به حضور دانش آموزان دیرآموز در سر کلاس های عادی و میزان وجود مشکلات و شرایط موجود بر روند اجرای طرح تلفیقی با نگرش معلمان بر طرح تلفیقی رابطه ی معناداری وجود دارد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


عنوان : بررسي نگرش معلمان کرمانشاه بر طرح تلفيق دانش آموزان ديرآموز و تفکيک دانش آموزان (در فایل word)
قیمت : 11,800 تومان

درگاه 1
درگاه 2

آخرین مطالب وبلاگ

نظرات مشتریان

سلام و خسنه نباشید اول بگم که سایت خوب و جامع و با امکانات خیلی خوبی دارید.. مهمتر اینکه کاربر رو بعد از خریدش رها نمیکنید و واقعا پاسخگو هستید. موفق باشید ممنون. امیر

Copyright © 2014 icbc.ir