توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کنترل مد لغزشی مبدل DC– DC Bi-Directionalجهت کاربرد پیل سوختی دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کنترل مد لغزشی مبدل DC– DC Bi-Directionalجهت کاربرد پیل سوختی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کنترل مد لغزشی مبدل DC– DC Bi-Directionalجهت کاربرد پیل سوختی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کنترل مد لغزشی مبدل DC– DC Bi-Directionalجهت کاربرد پیل سوختی :

تعداد صفحات:8

چکیده:

سیستم پیل سوختی به منظور کنترل توان در زمان اتصال به سایرمولدها و بارهای گذرا ،به تنهایی پاسخگوی نیازمندی بار نخواهند بود منبع توان هیبرید که ترکیبی از پیل سوختی ، باتری و سوپر خازنها می باشد،پاسخگوی درخواست توان بالاتر به همراه چگالی انرژی بهتر خواهد بود.مبدلDC-DC Bi-Directional که بین بار و سیستم پیل سوختی قرار گرفته یک مبدل دو طرفه است، که جهت تثبیت ولتاژ باس DCدر مقداری برابر با ولتاژ اولیه باتری بکار گرفته شده است. در این مقاله مجموعه سیستم پیل سوختی و مبدل که به صورت سیستم چند متغیره قابل بیان است در نظرگرفته شده است و به روش مد لغزشی کنترل شده است. با بکارگیری ماتریس وز ندهی در روند طراحی، امکان تنظیم سرعت کنترل فراهم آمده است. نتایج شبیه سازی نشان میدهند که کنترل کننده طراحی شده قابلیت کنترل سریع و دقیق مقادیر مطلوب برای خروجی ها را دارا میباشد. از قابلیت های این سیستم نسبت به سیستم های دارای مبدل های یک طرفه این است که می توان هم توان تحویلی به باتری و توان تحویل گرفته از باتری را تحت کنترل گرفت بطوریکه با استفاده از مبدلهایBi-Directionalتوان در دو جهت کنترل شده و دیگر نیازمند سیستم کنترلی شارژ باتری، نسبت به سیستم به مبد لهایBuck و Boostنخواهیم بود وکنترل سیستم هیبریدمطلوبتر و آسانتر است

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir