توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مشتریان در B2C (مورد کاوی: بیمه اینترنتی ایران و البرز) دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مشتریان در B2C (مورد کاوی: بیمه اینترنتی ایران و البرز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله تأثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مشتریان در B2C (مورد کاوی: بیمه اینترنتی ایران و البرز)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مشتریان در B2C (مورد کاوی: بیمه اینترنتی ایران و البرز) :

تعداد صفحات:16

نویسنده(ها):

احمد افخمی – کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علامه طباطبائی و مدرس دانشگاه
مصطفی ترابی – کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علامه طباطبائی و مدرس دانشگاه

چکیده:

با توجه به محبوبیت رو به رشد خرید برخط (آنلاین) در ایران و افزایش کاربران اینترنتی، پیش بینی می گردد ایران در آینده به بازاری بزرگ برای فروش خدمات به صورت آنلاین گردد. در ادبیات آکادمیک از کیفیت خدمات الکترونیک به عنوان عامل حیاتی در ا یجاد کسب و کار آنلاین یاد می گردد. بدین منظور مطالعات زیادی به خدمات الکترونیک و ارزیابی آن پرداخته اند. اما نیاز است تا تأثیرات خدمات الکترونیک بطور ویژه بر رفتار مشتریان شرکت های بیمه ای که به صورت آنلاین اقدام به فروش بیمه نامه نموده اند، درک گردد. همچنین در ادبیات این پژوهش مشخص گردید که بین کیفیت و رضایت مشتریان ارتباط وجود دارد. بدین منظور بر اساس ادبیات پژوهش و به منظور درک تأثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مشتریان، مدلی مشتمل بر شش بعد مربوط به کیفیت خدمات الکترونیک طراحی شده تا تأثیر این ابعاد بر رضایت مشتریان شرکت های بیمه (ایران و البرز) مشخص گردد. سپس از طریق پیمایش آنلاین، یک پژوهش کمی صورت پذیرفت. در ادامه با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاریافته، آزمون فرضیه ها انجام پذیرفت. نتایج تحلیلی حاکی از تأثیر ابعاد سهولت استفاده، کیفیت اطلاعاتی و اطمینان بر رضایت مشتریان می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,

آخرین مطالب وبلاگ

نظرات مشتریان

سلام و خسنه نباشید اول بگم که سایت خوب و جامع و با امکانات خیلی خوبی دارید.. مهمتر اینکه کاربر رو بعد از خریدش رها نمیکنید و واقعا پاسخگو هستید. موفق باشید ممنون. امیر

Copyright © 2014 icbc.ir