توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ارتباط الکرونیکی با مشتری در رونق گردشگری شهر خرم اباد دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ارتباط الکرونیکی با مشتری در رونق گردشگری شهر خرم اباد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ارتباط الکرونیکی با مشتری در رونق گردشگری شهر خرم اباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ارتباط الکرونیکی با مشتری در رونق گردشگری شهر خرم اباد :



تعداد صفحات:10
چکیده:
یکی از بهترین ابزاربهبود کیفیت دردنیای امروزی استفاده بهینه ازفناوری اطلاعات مبتنی بر رویکردهای مشتری مداری می باشد. دراین تحقیق به نقش مدیریت ارتباط با مشتری بوسیله استفاده ازابزاروفناوری های اطلاعاتی جدید درگردشگری مدرن و نوین الکترونیکی بپردازیم . یکی از مهمترین ضعف های گردشگری ایران به ویژه درمنطقه محرومی مثل استان لرستان عدم وجود اصل مشتری مداری است. هدف این تحقیق بررسی دقیق استفاده ازابزارمدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری درحوزه گردشگری الکترونیک می باشد که ازطریق ادغام این دوحوزه فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری درتوریسم تعریف شده و ازطرفی دیگرمدیریت ارتباط با مشتری به ویژه درگردشگری الکترونیکی نقش کلیدی ایفا می کند

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir