توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اولویت جهانی سرمایه گذاری سمت تقاضا به جای سمت عرضه در تأمین برق و پتانسیل کم نظیر بهینه سازی در ایران با word دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اولویت جهانی سرمایه گذاری سمت تقاضا به جای سمت عرضه در تأمین برق و پتانسیل کم نظیر بهینه سازی در ایران با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویت جهانی سرمایه گذاری سمت تقاضا به جای سمت عرضه در تأمین برق و پتانسیل کم نظیر بهینه سازی در ایران با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اولویت جهانی سرمایه گذاری سمت تقاضا به جای سمت عرضه در تأمین برق و پتانسیل کم نظیر بهینه سازی در ایران با word :

تعداد صفحات:14

چکیده:

چند برابر شدن قیمت نفت و گاز طی سال های اخیر، بـه طـور مضاعف توجیـه اقتصـادی فعالیـت هـای مـدیریت و کـاهش مصرف و تلفات را نسـبت بـه ظرفیـت سـازی سـمت تولیـد، نمایان ساخته و هم از دیدگاه ملی با گرایش بـه فعالیـت هـای کم هزینه اشتغال زا و هم از منظر منافع صـنعت بـرق در بـازار برق، اولویت فعالیت های بهینه سازی س مت تقاضـا بـه مراتـب بیشتر شده است .
در این مقاله ابتدا نتایج محاسـبات آژانـس جهـانی انـرژی در بازگشت سرمایه سریع و یک ساله سرمایه گذاری سمت تقاضـا به ویژه برای کشورهای غیرعضو OECD قبل از سال 2015 ؛ و چند نمونه از برنامه ریزی های 20 ساله آتی و گذشته تامین برق دیگــر کشــورها، بــا اولویــت و ســهم حــدود 50 درصــدی فعالیت های بهینه سازی و کاهش مصرف؛ نشان داده مـی شـود . سپس با الگوبرداری برای ایران، سود قابل ملاحظه بهینه سـازی رایگان روشنایی مشـترکین خـانگی و مصـارف کشـاورزی و همچنین کاهش تلفات فشارضعیف، تا 7 برابر سـرمایه گـذاری اولیه محاسبه و نشان داده می شود . به بیان دیگر حتی در بسـتر تعرفه یارانه ای فعلی، بخش زیادی از فعالیت های بهینه سـازی، توجیه و اولویت اقتصادی دارند . صرف نظر از پتانسیل بـزرگ تامین بخشی از رشد بار آینده، درصورت استقرار بازار بـرق و ارتباط یافتن منافع صـنعت بـرق بـا خ ریـد و فـروش انـرژی، بهینه سازی دست کم یک سوم نیاز مصرف کنونی سـاعات اوج مصــرف، شــامل روشــنایی خــانگی، تلفــات فشارضــعیف و مصارف کشاورزی، بـا اقـدام مسـتقیم صـنعت بـرق، توجیـه اقتصادی خواهد داشت . ازنظر زمـان اجـرا تحقـق اهـداف در قالب برنامه های میان مدت میسر است . درصورتی که بازار برق به طور جدی مستقر نشود، گـرایش و منفعـت اصـلی صـنعت برق، کماکان مرتبط با ظرفیت سازی سمت عرضه خواهدبود .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir