توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی با word دارای 52 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
دانلود پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی با word
توجه فرمایید.1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی با word
قرار داده شده است2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
4-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
اسلاید 1 :
مباحث اداری : شامل طرحها، مصوبات، بخشنامه ها و دستورالعملهای اجرایی كه از سوی هیأت دولت، شورای عالی اداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور و معاونت امور مدیریت و منابع انسانی آن جهت اجرا به دستگاههای اجرایی ابلاغ میگردد نظیر ”انتخاب كارمند و واحد نمونه (جشنواره شهید رجایی)“، ”شورای تحول اداری“، ”طرح تكریم ارباب رجوع“، ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران“، ”طرح ارزیابی دستگاهها“، ”طرح 20 شاخص در 20 دستگاه (موسوم 20*20)“، ”طرح كاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها“، ”واگذاری امور قابل واگذاری ـ خصوصی سازی ـ خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)“، ”طرح قیمت تمام شده (حداقل برای 10% فعالیتها طبق قانون بودجه سال 1382“، ”چرخه مدیریت بهرهوری (مصوبه شماره 8070 مورخ 2/2/79 هیأتوزیران)“ و ; كه به هر صورت با هدف اصلاح نظام اداری تدوین و ابلاغ شده است.
مباحث كیفیت: شامل مقولات مربوط به گواهینامه های كیفیت (ISO 9001-24000) ، مدیریت كیفیت جامع (TQM) ، استاندارد مسئولیت و پاسخگویی (SA8000) كه در آن رگههایی از حركات اصلاحی مشاهده میشود و با شدت و ضعف در دستگاهها عمومیت یافته است و به نوعی رسمیت هم پیدا نموده است (مصوبه شماره 47613 مورخ 22/10/80 هیأت محترم وزیران) و تعداد قابل توجهی افراد و یامؤسساتی در این زمینه به بازاریابی و فعالیت مشغولند، در حد سخنرانی و برگزاری دوره آموزشی، یا ترجمه كتاب و جزوه برای طراحی و پیاده سازی آن در یك دستگاه یا صنعت خاص و یا اجرا و پیادهسازی آن واخذ گواهینامه.
مباحث مدیریتی: شامل برخی مباحث و مفاهیم نظری، مدیریتی است كه منبعث از خارج بوده و جلوههایی از آنها در مباحث اداری و مباحث كیفیت مشاهده میشود مانند مقوله ”بهرهوری“ كه در مباحث اداری و مصوبه چرخه مدیریت بهرهوری مطرح است و بحث نظام پیشنهادات كه در مباحث اداری (طرح تكریم) و در مباحث كیفیت (به عنوان یكی از گامهای ISO) مطرح است و سازمانها، مؤسسات، انجمنها و یا اساتید خاص در زمینه نشر و بسط آن در نظام اداری فعالیت و بازار یابی مشغول بوده و بسیاری از دستگاههای اجرایی با آن درگیر می باشند (در قالب اجرا و پیاده سازی كامل طرح، برگزاری دوره آموزشی، ایجاد یك واحد سازمانی مستقل، ایجاد یك شورا برای راهبری آن و ;)
اسلاید 2 :
مباحث اداری :
ـ واگذاری امور قابل واگذاری
ـ انتخاب كارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)
ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها
ـ خصوصی سازی
ـ طرح تكفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الكترونیك و ;)
ـ طرح تكریم ارباب رجوع
ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران
ـ طرح ارزیابی عملكرد دستگاهها
ـ طرح 20×20 (20 شاخص در 20 دستگاه)
ـ طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها
ـ طرح خصوصی سازی
ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)
ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای 10% از خدمات (قانون بودجه سال 1382)
ـ چرخه مدیریت بهرهوری
ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی
ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها
ـ ضوابط ایجاد ردیف كارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت كیفیت در دستگاهها و سازمانها
ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی كارشناسان و ;
ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات
ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دورههای آموزشی
ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها
ـ و ;
اسلاید 3 :
مباحث کیفیت :
سیستم مدیریت تضمین كیفیت (ISO 9001-24000)
كه در اغلب دستگاهها، سازمانها و شركتها بدان پرداخته شده و عملیاتی گردیده و در حال اجراست.
– مدیریت كیفیت جامع (TQM):
كه فراگیرتروكاملتر از بحث ISO میباشد، نیز بعضاً دردستوركار دستگاهها ودستگاههای موصوف است.
– استاندارد مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی (SA8000):
اخیراً نیز بحث استاندارد مسئولیت و پاسخگویی(SA8000)دربرخی
از دستگاهها مطرح و در حال طرح و بحث و عملیاتی شدن میباشد.
ـ صنعت سبز، صنعت پاك، دوستدار طبیعت
ـ واحد نمونه (از سوی سازمان حمایت از مصرفكننده)، دوستدار مشتری (مشتری مدار)
ـ و ;
اسلاید 4 :
مباحث کیفیت :
سیستم مدیریت تضمین كیفیت (ISO 9001-24000)
كه در اغلب دستگاهها، سازمانها و شركتها بدان پرداخته شده و عملیاتی گردیده و در حال اجراست.
– مدیریت كیفیت جامع (TQM):
كه فراگیرتروكاملتر از بحث ISO میباشد، نیز بعضاً دردستوركار دستگاهها ودستگاههای موصوف است.
– استاندارد مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی (SA8000):
اخیراً نیز بحث استاندارد مسئولیت و پاسخگویی(SA8000)دربرخی
از دستگاهها مطرح و در حال طرح و بحث و عملیاتی شدن میباشد.
ـ صنعت سبز، صنعت پاك، دوستدار طبیعت
ـ واحد نمونه (از سوی سازمان حمایت از مصرفكننده)، دوستدار مشتری (مشتری مدار)
ـ و ;
اسلاید 5 :
مباحث مدیریتی:
ـ نظام پیشنهادات
ـ نظام مدیریت مشاركتی
ـ سازمان هوشمند
ـ مدیریت زمان
ـ سازمان یادگیرنده
ـ مهندسی ارزش
ـ مقوله بهرهوری
ـ و ;
* یكی از عارضههایی كه نظام اداری با آن مواجه است اكتفا به یكی از مقولات ، روشها و نظریات مدیریتی (مثلاً مدیریت زمان یا ;) و معادل دانستن آن با توسعه سازمانی و از همه مهمتر بسنده كردن به برگزاری یك یا چند دوره آموزشی، همایش، كارگاه، سمینار و یا سخنرانی در برخی از سطوح مدیریتی در زمینه یكی از مقولات فوق و تلقی پایان یافتن وظیفه مدیریت در امر توسعه سازمانی ودر بهترین شرایط ایجاد یك شورا ، كمیته یا ستاد برای این منظور و سپس رهاكردن موضوع میباشد.
اسلاید 6 :
مباحث اداری :
ـ واگذاری امور قابل واگذاری
ـ انتخاب كارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)
ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها
ـ خصوصی سازی
ـ طرح تكفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الكترونیك و ;)
ـ طرح تكریم ارباب رجوع
ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران
ـ طرح ارزیابی عملكرد دستگاهها
ـ طرح 20×20 (20 شاخص در 20 دستگاه)
ـ طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها
ـ طرح خصوصی سازی
ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)
ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای 10% از خدمات (قانون بودجه سال 1382)
ـ چرخه مدیریت بهرهوری
ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی
ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها
ـ ضوابط ایجاد ردیف كارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت كیفیت در دستگاهها و سازمانها
ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی كارشناسان و ;
ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات
ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دورههای آموزشی
ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها
ـ و ;
اسلاید 7 :
مباحث کیفیت :
سیستم مدیریت تضمین كیفیت (ISO 9001-24000)
كه در اغلب دستگاهها، سازمانها و شركتها بدان پرداخته شده و عملیاتی گردیده و در حال اجراست.
– مدیریت كیفیت جامع (TQM):
كه فراگیرتروكاملتر از بحث ISO میباشد، نیز بعضاً دردستوركار دستگاهها ودستگاههای موصوف است.
– استاندارد مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی (SA8000):
اخیراً نیز بحث استاندارد مسئولیت و پاسخگویی(SA8000)دربرخی
از دستگاهها مطرح و در حال طرح و بحث و عملیاتی شدن میباشد.
ـ صنعت سبز، صنعت پاك، دوستدار طبیعت
ـ واحد نمونه (از سوی سازمان حمایت از مصرفكننده)، دوستدار مشتری (مشتری مدار)
ـ و ;
اسلاید 8 :
مباحث اداری :
ـ واگذاری امور قابل واگذاری
ـ انتخاب كارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)
ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها
ـ خصوصی سازی
ـ طرح تكفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الكترونیك و ;)
ـ طرح تكریم ارباب رجوع
ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران
ـ طرح ارزیابی عملكرد دستگاهها
ـ طرح 20×20 (20 شاخص در 20 دستگاه)
ـ طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها
ـ طرح خصوصی سازی
ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)
ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای 10% از خدمات (قانون بودجه سال 1382)
ـ چرخه مدیریت بهرهوری
ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی
ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها
ـ ضوابط ایجاد ردیف كارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت كیفیت در دستگاهها و سازمانها
ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی كارشناسان و ;
ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات
ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دورههای آموزشی
ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها
ـ و ;
اسلاید 9 :
مباحث اداری :
ـ واگذاری امور قابل واگذاری
ـ انتخاب كارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)
ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها
ـ خصوصی سازی
ـ طرح تكفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الكترونیك و ;)
ـ طرح تكریم ارباب رجوع
ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران
ـ طرح ارزیابی عملكرد دستگاهها
ـ طرح 20×20 (20 شاخص در 20 دستگاه)
ـ طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها
ـ طرح خصوصی سازی
ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)
ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای 10% از خدمات (قانون بودجه سال 1382)
ـ چرخه مدیریت بهرهوری
ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی
ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها
ـ ضوابط ایجاد ردیف كارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت كیفیت در دستگاهها و سازمانها
ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی كارشناسان و ;
ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات
ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دورههای آموزشی
ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها
ـ و ;
اسلاید 10 :
مباحث اداری :
ـ واگذاری امور قابل واگذاری
ـ انتخاب كارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)
ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها
ـ خصوصی سازی
ـ طرح تكفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الكترونیك و ;)
ـ طرح تكریم ارباب رجوع
ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران
ـ طرح ارزیابی عملكرد دستگاهها
ـ طرح 20×20 (20 شاخص در 20 دستگاه)
ـ طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها
ـ طرح خصوصی سازی
ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)
ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای 10% از خدمات (قانون بودجه سال 1382)
ـ چرخه مدیریت بهرهوری
ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی
ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها
ـ ضوابط ایجاد ردیف كارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت كیفیت در دستگاهها و سازمانها
ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی كارشناسان و ;
ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات
ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دورههای آموزشی
ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها
ـ و ;
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0