توضیحات

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی با word دارای 52 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی با word

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی با word

قرار داده شده است

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی با word :

اسلاید 1 :

مباحث اداری : شامل طرحها، مصوبات، بخشنامه ها و دستورالعملهای اجرایی كه از سوی هیأت دولت، شورای عالی اداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور و معاونت امور مدیریت و منابع انسانی آن جهت اجرا به دستگاههای اجرایی ابلاغ می‌گردد نظیر ”انتخاب كارمند و واحد نمونه (جشنواره شهید رجایی)“، ”شورای تحول اداری“، ”طرح تكریم ارباب رجوع“، ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران“، ”طرح ارزیابی دستگاهها“، ”طرح 20 شاخص در 20 دستگاه (موسوم 20*20)“، ”طرح كاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها“، ”واگذاری امور قابل واگذاری ـ خصوصی سازی ـ خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)“، ”طرح قیمت تمام شده (حداقل برای 10% فعالیتها طبق قانون بودجه سال 1382“، ”چرخه مدیریت بهره‌وری (مصوبه شماره 8070 مورخ 2/2/79 هیأت‌وزیران)“ و ; كه به هر صورت با هدف اصلاح نظام اداری تدوین و ابلاغ شده است.

 مباحث كیفیت: شامل مقولات مربوط به گواهینامه های كیفیت (ISO 9001-24000) ، مدیریت كیفیت جامع (TQM) ، استاندارد مسئولیت و پاسخگویی  (SA8000) كه در آن رگه‌هایی از حركات اصلاحی مشاهده می‌شود و با شدت و ضعف در دستگاهها عمومیت یافته است و به نوعی رسمیت هم پیدا نموده است (مصوبه شماره 47613 مورخ 22/10/80 هیأت محترم وزیران) و تعداد قابل توجهی افراد و یامؤسساتی در این زمینه به بازاریابی و فعالیت مشغولند، در حد سخنرانی و برگزاری دوره آموزشی، یا ترجمه كتاب و جزوه برای طراحی و پیاده سازی آن در یك دستگاه یا صنعت خاص و یا اجرا و پیاده‌سازی آن واخذ گواهینامه.

مباحث مدیریتی: شامل برخی مباحث و مفاهیم نظری، مدیریتی است كه منبعث از خارج بوده و جلوه‌هایی از آنها در مباحث اداری و مباحث كیفیت مشاهده می‌شود مانند مقوله ”بهره‌وری“ كه در مباحث اداری و مصوبه چرخه مدیریت بهره‌وری مطرح است و بحث نظام پیشنهادات كه در مباحث اداری (طرح تكریم) و در مباحث كیفیت (به عنوان یكی از گامهای ISO) مطرح است و سازمانها، مؤسسات، انجمنها و یا اساتید خاص در زمینه نشر و بسط آن در نظام اداری فعالیت و بازار یابی مشغول بوده و بسیاری از دستگاههای اجرایی با آن درگیر می باشند (در قالب اجرا و پیاده سازی كامل طرح، برگزاری دوره آموزشی، ایجاد یك واحد سازمانی مستقل، ایجاد یك شورا برای راهبری آن و ;)

اسلاید 2 :

مباحث اداری :

ـ واگذاری امور قابل واگذاری

ـ انتخاب كارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)

ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها

ـ خصوصی سازی

ـ طرح تكفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الكترونیك و ;)

ـ طرح تكریم ارباب رجوع

ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران

ـ طرح ارزیابی عملكرد دستگاهها

ـ طرح 20×20 (20 شاخص در 20 دستگاه)

ـ  طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها

ـ طرح خصوصی سازی

ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)

ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای 10% از خدمات (قانون بودجه سال 1382)

ـ چرخه مدیریت بهر‌ه‌وری

ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی

ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها

ـ ضوابط ایجاد ردیف كارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت كیفیت در دستگاهها و سازمانها

ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی كارشناسان و ;

ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات

ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دوره‌های آموزشی

ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها

ـ و ;

اسلاید 3 :

مباحث کیفیت :

سیستم مدیریت تضمین كیفیت (ISO 9001-24000)

كه در اغلب دستگاهها، سازمانها و شركتها بدان پرداخته شده و عملیاتی گردیده و در حال اجراست.

– مدیریت كیفیت جامع (TQM):

كه فراگیرتروكاملتر از بحث ISO می‌باشد، نیز بعضاً دردستوركار دستگاهها ودستگاههای موصوف است.

– استاندارد مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی (SA8000):

  اخیراً نیز بحث استاندارد مسئولیت و پاسخگویی(SA8000)دربرخی

  از دستگاهها مطرح و در حال طرح و بحث و عملیاتی شدن می‌باشد.

ـ صنعت سبز، صنعت پاك، دوستدار طبیعت

ـ واحد نمونه (از سوی سازمان حمایت از مصرف‌كننده)، دوستدار مشتری (مشتری مدار)

ـ و ;

اسلاید 4 :

مباحث کیفیت :

سیستم مدیریت تضمین كیفیت (ISO 9001-24000)

كه در اغلب دستگاهها، سازمانها و شركتها بدان پرداخته شده و عملیاتی گردیده و در حال اجراست.

– مدیریت كیفیت جامع (TQM):

كه فراگیرتروكاملتر از بحث ISO می‌باشد، نیز بعضاً دردستوركار دستگاهها ودستگاههای موصوف است.

– استاندارد مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی (SA8000):

  اخیراً نیز بحث استاندارد مسئولیت و پاسخگویی(SA8000)دربرخی

  از دستگاهها مطرح و در حال طرح و بحث و عملیاتی شدن می‌باشد.

ـ صنعت سبز، صنعت پاك، دوستدار طبیعت

ـ واحد نمونه (از سوی سازمان حمایت از مصرف‌كننده)، دوستدار مشتری (مشتری مدار)

ـ و ;

اسلاید 5 :

مباحث مدیریتی:

ـ نظام پیشنهادات

ـ نظام مدیریت مشاركتی

ـ سازمان هوشمند

ـ مدیریت زمان

ـ سازمان یادگیرنده

ـ مهندسی ارزش

ـ مقوله بهره‌وری

ـ و ;

* یكی از عارضه‌هایی كه نظام اداری با آن مواجه است اكتفا به یكی از مقولات ، روشها و نظریات مدیریتی (مثلاً مدیریت زمان یا ;) و معادل دانستن آن با توسعه سازمانی و از همه مهمتر بسنده كردن به برگزاری یك یا چند دوره آموزشی، همایش، كارگاه، سمینار و یا سخنرانی در برخی از سطوح مدیریتی در زمینه یكی از مقولات فوق و تلقی پایان یافتن وظیفه مدیریت در امر توسعه سازمانی ودر بهترین شرایط ایجاد یك شورا ، كمیته یا ستاد برای این منظور و سپس رهاكردن موضوع می‌باشد.

اسلاید 6 :

مباحث اداری :

ـ واگذاری امور قابل واگذاری

ـ انتخاب كارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)

ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها

ـ خصوصی سازی

ـ طرح تكفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الكترونیك و ;)

ـ طرح تكریم ارباب رجوع

ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران

ـ طرح ارزیابی عملكرد دستگاهها

ـ طرح 20×20 (20 شاخص در 20 دستگاه)

ـ  طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها

ـ طرح خصوصی سازی

ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)

ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای 10% از خدمات (قانون بودجه سال 1382)

ـ چرخه مدیریت بهر‌ه‌وری

ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی

ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها

ـ ضوابط ایجاد ردیف كارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت كیفیت در دستگاهها و سازمانها

ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی كارشناسان و ;

ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات

ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دوره‌های آموزشی

ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها

ـ و ;

اسلاید 7 :

مباحث کیفیت :

سیستم مدیریت تضمین كیفیت (ISO 9001-24000)

كه در اغلب دستگاهها، سازمانها و شركتها بدان پرداخته شده و عملیاتی گردیده و در حال اجراست.

– مدیریت كیفیت جامع (TQM):

كه فراگیرتروكاملتر از بحث ISO می‌باشد، نیز بعضاً دردستوركار دستگاهها ودستگاههای موصوف است.

– استاندارد مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی (SA8000):

  اخیراً نیز بحث استاندارد مسئولیت و پاسخگویی(SA8000)دربرخی

  از دستگاهها مطرح و در حال طرح و بحث و عملیاتی شدن می‌باشد.

ـ صنعت سبز، صنعت پاك، دوستدار طبیعت

ـ واحد نمونه (از سوی سازمان حمایت از مصرف‌كننده)، دوستدار مشتری (مشتری مدار)

ـ و ;

اسلاید 8 :

مباحث اداری :

ـ واگذاری امور قابل واگذاری

ـ انتخاب كارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)

ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها

ـ خصوصی سازی

ـ طرح تكفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الكترونیك و ;)

ـ طرح تكریم ارباب رجوع

ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران

ـ طرح ارزیابی عملكرد دستگاهها

ـ طرح 20×20 (20 شاخص در 20 دستگاه)

ـ  طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها

ـ طرح خصوصی سازی

ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)

ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای 10% از خدمات (قانون بودجه سال 1382)

ـ چرخه مدیریت بهر‌ه‌وری

ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی

ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها

ـ ضوابط ایجاد ردیف كارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت كیفیت در دستگاهها و سازمانها

ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی كارشناسان و ;

ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات

ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دوره‌های آموزشی

ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها

ـ و ;

اسلاید 9 :

مباحث اداری :

ـ واگذاری امور قابل واگذاری

ـ انتخاب كارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)

ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها

ـ خصوصی سازی

ـ طرح تكفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الكترونیك و ;)

ـ طرح تكریم ارباب رجوع

ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران

ـ طرح ارزیابی عملكرد دستگاهها

ـ طرح 20×20 (20 شاخص در 20 دستگاه)

ـ  طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها

ـ طرح خصوصی سازی

ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)

ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای 10% از خدمات (قانون بودجه سال 1382)

ـ چرخه مدیریت بهر‌ه‌وری

ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی

ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها

ـ ضوابط ایجاد ردیف كارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت كیفیت در دستگاهها و سازمانها

ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی كارشناسان و ;

ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات

ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دوره‌های آموزشی

ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها

ـ و ;

اسلاید 10 :

مباحث اداری :

ـ واگذاری امور قابل واگذاری

ـ انتخاب كارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)

ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها

ـ خصوصی سازی

ـ طرح تكفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الكترونیك و ;)

ـ طرح تكریم ارباب رجوع

ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران

ـ طرح ارزیابی عملكرد دستگاهها

ـ طرح 20×20 (20 شاخص در 20 دستگاه)

ـ  طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها

ـ طرح خصوصی سازی

ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)

ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای 10% از خدمات (قانون بودجه سال 1382)

ـ چرخه مدیریت بهر‌ه‌وری

ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی

ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها

ـ ضوابط ایجاد ردیف كارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت كیفیت در دستگاهها و سازمانها

ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی كارشناسان و ;

ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات

ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دوره‌های آموزشی

ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها

ـ و ;

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir