توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت مستند سازی با word دارای 29 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت مستند سازی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
دانلود پاورپوینت مستند سازی با word
توجه فرمایید.1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت مستند سازی با word
قرار داده شده است2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
4-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
اسلاید 1 :
مقدمه
l مستند سازی Documentation) ) یكی از فرآیندهای بسیار مهم در استقرار و اجرای سیستمهای مدیریت می باشد .
l مستند سازی در اجرای صحیح و یكنواخت سیستم های مدیریت سازمان ها و بهبود مداوم آنها ، تاثیر بسزایی داشته وعلاوه بر این موجب انتقال اطلاعات و اشاعه دانش و تجربیات در داخل سازمان ها می شود .
l آشنایی مدیران ، كارشناسان و كاركنان ، با اصول مهم مستند سازی و نیازمندی های آن در استانداردهای سیستم های مدیریت ( منجمله : ISO 9001:2000 ) و همچنین تكنیك های كنترل مستندات، به سازمانها در امر استقرا ر سیستمهای مدیریت كمك شایانی می نماید
l مطالب متن حاضر با استفاده از استانداردهای ISO 9000:2000 ، ISO 9001:200 مقاله‹‹ رهنمودهایی درباره مستندسازی در استاندارد ISO 9001:2000 ›› منتشره از سوی كمیته فنی TC 176 سازمان جهانی استاندارد و برخی مقالات ذیربط سازمان های معتبر تهیه شده است .
مدیریت آموزش شركت مشاور بهبود مستمر
اسلاید 2 :
اهداف اصلی مستند سازی
la ـ مبادله اطلاعات
l مستندات وسیله ای برای انتقال و مبادله اطلاعات می باشند . نوع و گستره مستندات بستگی به نوع محصولات و فرآیندهای سازمان ، میزان رسمیت سیستم های ارتباطی و سطح توانمندی های ارتباطی درون سازمان و فرهنگ سازمانی دارد .
lb ـ شواهد انطباق
l مستندات ، شواهدی برای اینكه چه برنامه ریزیهایی صورت گرفته و عملاً چه اقداماتی انجام شده است ، فراهم
می سازد .
lc ـ اشاعه دانش
l مستندات ، وسیله ای برای حفظ و ترویج دانش و تجارب سازمان می باشند . مثلاًمشخصات فنی كه می تواند مبنایی برای طراحی و ساخت یك محصول باشد .
ld – دستیابی به انطباق با نیازهای مشتری و بهبود كیفیت .
le – ارزیابی اثربخشی و تداوم سیستم مدیریت كیفیت .
اسلاید 3 :
Documentسند (372
اسلاید 4 :
(373 مشخصات specification
l مشخصات،عبارت است از سندی كه نیازمندیهایی را اعلام میكند .
lیادآوری: مشخصات ممكن است مربوط به فعالیتها باشد ( نظیر سند اجرایی ،مشخصات فرآینده و مشخصات آزمون )یا به محصولات ( نظیر مشخصات محصول ، مشخصات نقشه و عملكرد ) ارتباط پیدا كند .
l
اسلاید 5 :
Quality Manualنظامنامه كیفیت (347
l نظامنامه كیفیت ، سندی است كه سیستم مدیریت كیفیت یك سازمان را مشخص می كند .
l یادآوری : ساختار و جزئیات نظامنامه كیفیت ، متناسب با اندازه و وپیچیدگی هرسازمان خاص ، ممكن است متفاوت باشد .
l
اسلاید 6 :
Quality Plan ) طرح كیفیت 375
l طرح كیفیت ، عبارت است از سندی كه مشخص می كند كدام روش اجرایی و منابع مربوط به آن توسط چه كسی ، در چه زمانی و در مورد كدام پروژه ، محصول . فرآیند و یا قرارداد باید به مرحله اجرا در آید .
lیادآوری :یك طرح كیفیت ، معمولاً به بخشهایی از نظامنامه كیفیت و یا به روش های اجرایی استناد كرده و ارجاع می دهد طرح كیفیت ، معمولاً یكی از نتایج طرح ریزی كیفیت
اسلاید 7 :
Record ) سابقه376
l سابقه ، سندی است كه نتایج بدست آمده و یا شواهد حاكی از عملكرد فعالیتها را ارائه می دهد .
lیادآوری : بطور كلی ، سوابق نیاز به بازبینی ندارند .
اسلاید 8 :
سندهای مورد استفاده در سیستم های مدیریت كیفیت
lمدارك ذیل در سیستم های مدیریت كیفیت ، مورد استفاده قرار می گیرند :
la ـ مداركی كه در سطح داخل و یا در سطح خارج سازمان ، اطلاعات ثابتی از سیستم مدیریت كیفیت سازمان بدست می دهند.چنین مداركی را ‹‹ نظامنامه كیفیت ›› مینامند
lb ـ مداركی كه چگونگی بكارگیری سیستم مدیریت كیفیت را بر روی یك محصول ، پروژه یا قرارداد خاص ، تشریح می كند ، چنین مداركی را ‹‹ طرح كیفیت ›› می نامند .
lc ـ مداركی كه نیازمندیهایی را اعلام می كنند ، چنین مداركی را ‹‹ مشخصات فنی ›› می نامند .
ld ـ مداركی كه توصیه ها و پیشنهاداتی را ارائه می كنند ، چنین مداركی را ‹‹ راهنما ›› می نامند .
l
اسلاید 9 :
سندهای مورد استفاده در سیستم های مدیریت كیفیت
le ـ مداركی كه اطلاعاتی پیرامون چگونگی اجرای یكنواخت فرآیندها و انجام فعالیتها ارائه می كنند . چنین مداركی
می توانند ‹‹ روشهای اجرایی مدون ›› ، ‹‹ دستورالعملهای كاری›› یا ‹‹ نقشه ها ›› باشند .
lf ـ مداركی كه شواهد عینی از فعالیتهای انجام شده یا نتایج بدست آمده را ارائه می نمایند . چنین مداركی را ‹‹سوابق›› مینامند.
l هر سازمانی حجم مدارك مورد نیاز خود و وسیله ارتباطی مورد استفاده را با توجه به عواملی نظیر نوع و اندازه سازمان ، پیچیدگی و تعامل داخلی فرآیندها ، پیچیدگی محصولات ، نیازمندیهای مشتری ، الزامات قانونی ،
مهارت های كاركنان و حد ضروری اثبات برآورده شدن نیازمندیهای سیستم مدیریت كیفیت ، تعیین می نماید
اسلاید 10 :
ISO 9001:2000 نیازمندیهای مستند سازی در
l بند 421 ، این استاندارد تحت عنوان ‹‹ كلیات ››بیان می كند كه مدارك سیستم مدیریت كیفیت باید شامل موارد ذیل باشد :
la ـ بیانیه های مكتوب خط مشی كیفیت و اهداف كیفیت .
lb ـ نظامنامه كیفیت .
lc ـ روش های اجرایی مدون مورد نیاز این استاندارد .
ld ـ مدارك مورد نیاز سازمان برای اطمینان از برنامه ریزی ، اجرا و كنترل اثر بخش فرآیندهای آن .
le ـ سوابق مورد نیاز این استاندارد .
l یادآوری : میزان و گستره مستندات بستگی به عوامل ذیل دارد
ـ اندازه سازمان و نوع فعالیتهای آن .
ـ پیچیدگی و تعامل فرآیندها .
ـ شایستگی كاركنان .
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0