مقاله تأثیر تبلیغات مبتکرانه سه بعدی بر بازاریابی با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر تبلیغات مبتکرانه سه بعدی بر بازاریابی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر تبلیغات مبتکرانه سه بعدی بر بازاریابی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:10
چکیده:
در دنیای امروز تبلیغات، تاثیر شگرفی بر بازاریابی دارد بگونه ای که درشکل گیری نگرش ها، نحوه تصمیم گیری و قدرت خرید مصرف کنندگان سودمند خواهد بود. در این نوشتار سعی شده است با اتخاذ تدابیری، از فضای مجازی و سه بعدی در تبلیغات مبتکرانه مبتنی بر وب بهره برد و همچنین بتوان از مزایای فنآوری های نوین در آن، سود جست. در این راستا با بکارگیری فضای سه بعدی در تبلیغات، فرصت حضور افراد در محیطی هرچند مجازی، داده می شود. سپس ارکان و اجزای دخیل در تبلیغات سه بعدی تشریح می گردد. در نهایت با بررسی تبلیغات کنونی و تبلیغات سه بعدی و مقایسه آن دو، نتایج مطلوبی از ایده پیشنهادی حاصل گردید.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0