توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله برندهای سبز و خلق مزیت رقابتی پایدار با word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله برندهای سبز و خلق مزیت رقابتی پایدار با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برندهای سبز و خلق مزیت رقابتی پایدار با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله برندهای سبز و خلق مزیت رقابتی پایدار با word :

تعداد صفحات:12

چکیده:

بازاریابی سبز که آن را بازاریابی پایدار نیز نامیده اند یک روند جالب است که امروزه در کشورهای درحال توسعه، تولید کنندگان و خرده فروشان نیز آن را مورد بررسی قرار داده اند . نیاز ب ه تولید محصولات اکولوژیک و فعالیت های تجاری سبز، شرکت ها را مجبور به تلفیق موضوعات زیست محیطی با تلاش ها و استراتژی های بازاریابی نموده است. در سه دهه گذشته آگاهی مصرف کنندگان نسبت به محیط زیست افزایش پیدا کرده است و محیط از یک موضوع حاشیه ای تبدیل به یک مسئله اصلی گردیده است. امروزه استقرار برند، یک ابزار کلیدی در به کارگیری برند در بازارهای رقابتی محسوب می شود و از آنجا که در چند دهه اخیر تأکیدات روز افزونی در زمینه حمایت از محیط زیست و اجرای اصول توسعه پایدار دیده شده است؛ در این مقاله مجموعه ای از ایده های استراتژیک برای استقرار برند سبز پیشنهاد می شود که در دسترس برنامه ریزان بازاریابی و مدیران برند قرار می گیرد

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir