توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رفتار حرارتی نانو ذرات طلا محلول در پلیمر در برهمکنش با نور لیزری پالسی در شرایط خلا برای ساخت ادوات الکترواپتیکی OLED و OFET با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رفتار حرارتی نانو ذرات طلا محلول در پلیمر در برهمکنش با نور لیزری پالسی در شرایط خلا برای ساخت ادوات الکترواپتیکی OLED و OFET با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رفتار حرارتی نانو ذرات طلا محلول در پلیمر در برهمکنش با نور لیزری پالسی در شرایط خلا برای ساخت ادوات الکترواپتیکی OLED و OFET با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رفتار حرارتی نانو ذرات طلا محلول در پلیمر در برهمکنش با نور لیزری پالسی در شرایط خلا برای ساخت ادوات الکترواپتیکی OLED و OFET با word :

تعداد صفحات:6

چکیده:

امروزه نانو ذرات طلا به دلیل خواص ویژه ای که دارند کاربردهای زیادی در زمینه های مختلف از جمله صنایع الکترونیک و به خصوص در شاخه های الکترواپتیکی پیدا کرده اند. یکی از این کاربردها لایه نشانی مواد آلی در فرایند ساخت ادوات الکترواپتیکی OLED و OFET با استفاده از نانو ذرات طلا می باشد. برای این کار از خصوصیات دمای ذوب و دمای واجذبی نانو ذرات طلا محلول در پلیمر که در بر هم کنش با لیزر پالسی با طول موج حدود 530 نانو متر قرار دارند استفاده می شود و در نهایت فرایند لایه نشانی انجام می گیرد. در این مقاله رفتار حرارتی نانو ذرات طلا محلول در پلیمر که در شرایط خلا در برهمکنش با نور لیزر پالسی قرار گرفته اند مورد بررسی قرار گرفته و نتایج ان شرح داده شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir