مقاله امار با word دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله امار با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله امار با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
پروژه امار
این پروژه شامل جدول و نمودار است که در سایت قابل نمایش نیست
بررسی فرضیه اول :
فرضیه اول تحقیق كه در زمینه ی رابطه ی بین استفاده ار آزمابشگاه زبان و افزایش انگیزه در یادگیری بهتر می باشد لذا برای برر سی این فرضیه پاسخ های آزمودنی ها به سؤال شماره 7 پرسشنامه مورد تجزیه و تحلیل به شرح زیر قرار گرفت : توزیع پاسخ ها به گزینه های سؤال فوق قرار جدول زیر می باشد :
جدول شماره 1 _ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 7
گزینه
جنس كاملا موافق موافق بی نظر مخالف كاملا مخاف جمع
آقا 10 18 21 4 4 57
خانم 12 9 13 4 5 43
جمع 22 27 34 8 9 100
نمودار جدول فوق به قرار زیر می باشد :
نمودار شماره 1 _ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 7
با توجه به داده های فوق مشاهده می شود 54 % آزمودنی ها استفاده از آزمایشگاه را در افزایش انگیزه و یادگیری بهتر مؤثر دانسته و 19 % مخالف و كاملا مخالف و بقیه در این مورد نظری نداشته اند . نمایش اطلاعات فوق به شرح جدول و نمودار زیر می باشد :
جدول شماره 2 _ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 7
گزینه
جنس كاملا موافق وموافق بی نظر مخالف وكاملا مخاف جمع
فراوانی 49 34 17 100
درصد 49 % 34 % 17 % 100 %
نمودار شماره 2 _ توزیع فراوانی ودرصد پاسخ ها به پرسش شماره 7
بررسی فرضیه دوم :
فرضیه دوم تحقیق كهدر زمینه ی رابطه ی بین استفاده اراشیاء ملموس و واقعی و افزایش انگیزه در یادگیری بهتر می باشد بنابر این برای برر سی این فرضیه پاسخ های آزمودنی ها به سؤال شماره 5 پرسشنامه مورد تجزیه و تحلیل به شرح زیر قرار گرفت : توزیع پاسخ ها به گزینه های سؤال به فوق قرار جدول زیر می باشد :
جدول شماره 3 _ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 5
گزینه
جنس كاملا موافق موافق بی نظر مخالف كاملا مخاف جمع
آقا 15 23 14 3 2 57
خانم 16 15 8 3 1 43
جمع 31 38 22 6 3 100
نمودار داده های فوق به قرار زیر است :
نمودار شماره 3 _ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 5
با توجه به داده های فوق مشاهده می شود 69 % آزمودنی ها استفاده از اشیاء ملموس و واقعی را در افزایش انگیزه و یادگیری بهتر مؤثر دانسته و 9 % مخالف و كاملا مخالف و بقیه در این مورد نظری نداشته اند . نمایش اطلاعات فوق به شرح جدول زیر می باشد :
جدول شماره 4 _ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 5
گزینه
جنس كاملا موافق وموافق بی نظر مخالف وكاملا مخاف جمع
فراوانی 69 22 9 100
درصد 69 % 22 % 9 % 100 %
نمایش داده های فوق به شرح نمودار زیر می باشد :
نمودار شماره 4 _ توزیع فراوانی ودرصد پاسخ ها به پرسش شماره5
بررسی فرضیه سوم :
فرضیه سوم تحقیق كه در زمینه ی رابطه ی بین ایجاد محیط حمایتی و بدون استرس و افزایش انگیزه در یادگیری بهتر می باشد بنابر این برای برر سی این فرضیه پاسخ های آزمودنی ها به سؤال شماره 1و2 پرسشنامه مورد تجزیه و تحلیل به شرح زیر به قرار گرفت . توزیع پاسخ ها به گزینه های سؤال فوق قرار جدول زیر می باشد :
جدول شماره5 _ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 2
گزینه
جنس كاملا موافق موافق بی نظر مخالف كاملا مخاف جمع
آقا 34 19 1 2 1 57
خانم 21 19 — 3 – 43
جمع 55 38 1 5 1 100
نمایش داده های فوق به شرح نمودار زیر می باشد :
به همین ترتیب توزیع پاسخ ها به سؤال دیگر این آیتم ( سؤال شماره 1 ) به شرح زیر می باشد :
جدول شمار6 _ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 1
گزینه
جنس كاملا موافق موافق بی نظر مخالف كاملا مخاف جمع
آقا 21 33 3 – – 57
خانم 15 20 6 – 2 43
جمع 36 53 9 – 2 100
نمایش داده های فوق به شرح نمودار زیر می باشد :
نمودار شماره 6_ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 1
در جمع بندی داده های مندرج در دو جدول داریم :
جدول شمار7 _ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 1 و 2
گزینه
جنس كاملا موافق موافق بی نظر مخالف كاملا مخاف جمع
آقا 55 52 4 2 1
خانم 36 39 6 3 2
جمع 91 91 10 5 3 200
قابل توجه است كه در ارایه داده های فوق پاسخ های آزمودنی ها به سؤال شماره 2 همانند سؤال 1 در نظر گرفته شده است و با پاسخ های آزمودنی ها با سؤال شماره 1 جمع شده است .
نمایش داده های فوق به شرح نمودار زیر می باشد :
نمودار شماره 7_ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 2و 1
با توجه به داده های فوق مشاهده می شود 91 % آزمودنی ها ایجاد محیط حمایتی و بدون استرس را در افزایش انگیزه و یادگیری بهتر مؤثر دانسته و 4 % مخالف و كاملا مخالف بوده و بقیه در این مورد نظری نداشته اند . نمایش اطلاعات فوق به شرح جدول و نمودار زیر می باشد :
جدول شماره 8 _ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره1 و 2
گزینه
جنس كاملا موافق وموافق بی نظر مخالف وكاملا مخاف جمع
فراوانی 182 10 8 100
درصد 91% 5 % 4 % 100 %
نمایش داده های فوق به شرح نمودار زیر می باشد :
نمودار شماره 8 _ توزیع فراوانی ودرصد پاسخ ها به پرسش شماره1 و 2
با توجه به داده های فوق می توان چنین اسنباط كرد كه ایجاد محیط حمایتی و بدون استرس در افزایش انگیزه آزمودنی ها مؤثر بوده است
بررسی فرضیه چهارم :
فرضیه چهارم تحقیق كه در زمینه ی رابطه ی بین روش تدریس اثربخش و متناسب با سطح دانش آموزان و افزایش انگیزه در یادگیری بهتر می باشد بنابر این برای برر سی این فرضیه پاسخ های آزمودنی ها به سؤال شماره 3 و 6 پرسشنامه مورد تجزیه و تحلیل به شرح زیر قرار گرفت . توزیع پاسخ ها به گزینه های سؤالات فوق به قرار جدول زیر می باشد :
جدول شماره9 _ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 3
گزینه
جنس كاملا موافق موافق بی نظر مخالف كاملا مخاف جمع
آقا 23 26 4 3 1 57
خانم 16 16 8 2 1 43
جمع 39 42 12 5 2 100
نمایش داده های فوق به شرح نمودار زیر می باشد :
نمودار شماره 9_ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 3
به همین ترتیب توزیع پاسخ ها به سؤال دیگر این آیتم ( سؤال شماره 6 ) به شرح زیر می باشد :
جدول شمار10 _ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 6
گزینه
جنس كاملا موافق موافق بی نظر مخالف كاملا مخاف جمع
آقا 2 4 14 19 18 57
خانم 6 11 4 8 14 43
جمع 8 15 18 27 32 100
نمایش داده های فوق به شرح نمودار زیر می باشد :
نمودار شماره 10_ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 6
در جمع بندی داده های مندرج در دو جدول داریم :
جدول شمار11_ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 6 و 3
گزینه
جنس كاملا موافق موافق بی نظر مخالف كاملا مخاف جمع
آقا 41 45 18 7 3
خانم 30 24 12 13 7
جمع 71 69 30 20 10 200
قابل توجه است كه در ارایه داده های فوق پاسخ های آزمودنی ها به سؤال شماره 6 معكوس در نظر گرفته شده است و با پاسخ های آزمودنی ها با سؤال شماره 3 جمع شده است .
نمایش داده های فوق به شرح نمودار زیر می باشد :
نمودار شماره 11_ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 6 و 3
با توجه به داده های فوق مشاهده می شود 70 % آزمودنی ها روش تدریس اثربخش و متناسب با سطح دانش آموزان را در افزایش انگیزه و یادگیری بهتر مؤثر دانسته و 15 % مخالف و كاملا مخالف بوده و بقیه در این مورد نظری نداشته اند . نمایش اطلاعات فوق به شرح جدول و نمودار زیر می باشد :
جدول شماره 12 _ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 3 و 6
گزینه
جنس كاملا موافق وموافق بی نظر مخالف وكاملا مخاف جمع
فراوانی 140 30 30 100
درصد 70 % 15 % 15 % 100 %
نمایش داده های فوق به شرح نمودار زیر می باشد :
نمودار شماره 12 _ توزیع فراوانی ودرصد پاسخ ها به پرسش شماره3 و 6
با توجه به داده های فوق می توان چنین اسنباط كرد كه روش تدریس اثربخش و متناسب با سطح دانش آموزان در افزایش انگیزه آزمودنی ها مؤثر بوده است .
بررسی فرضیه پنجم
فرضیه پنجم تحقیق كه در زمینه ی رابطه ی بین استفاده از زبان انگلیسی در محیط خارج از كلاس و ارتباط با دیگران و افزایش انگیزه در یادگیری بهتر ، می باشد بنابر این برای برر سی این فرضیه پاسخ های آزمودنی ها به سؤال شماره 4 و 12 پرسشنامه مورد تجزیه و تحلیل به شرح زیر به قرار گرفت . توزیع پاسخ ها به گزینه های سؤالات فوق به قرار جدول زیر می باشد :
جدول شماره13 _ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 4
گزینه
جنس كاملا موافق موافق بی نظر مخالف كاملا مخاف جمع
آقا 28 18 10 1 – 57
خانم 14 16 7 4 2 43
جمع 42 44 17 5 2 100
نمایش داده های فوق به شرح نمودار زیر می باشد :
نمودار شماره 13 _ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 4
به همین ترتیب توزیع پاسخ ها به سؤال دیگر این آیتم ( سؤال شماره 12 ) به شرح زیر می باشد :
جدول شمار14 _ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 12
گزینه
جنس كاملا موافق موافق بی نظر مخالف كاملا مخاف جمع
آقا 1 5 5 13 33 57
خانم 3 6 5 7 22 43
جمع 4 11 10 20 55 100
نمایش داده های فوق به شرح نمودار زیر می باشد :
در جمع بندی داده های مندرج در دو جدول داریم :
جدول شماره 15 _ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره4 و 12
گزینه
جنس كاملا موافق موافق بی نظر مخالف كاملا مخاف جمع
آقا 61 31 15 6 1
خانم 36 23 12 10 5
جمع 97 54 27 16 6 200
قابل توجه است كه در ارایه داده های فوق پاسخ های آزمودنی ها به سؤال شماره 12 معكوس در نظر گرفته شده است و با پاسخ های آزمودنی ها با سؤال شماره 4 جمع شده است .
نمایش داده های فوق به شرح نمودار زیر می باشد :
نمودار شماره 15_ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 4 و 12
با توجه به داده های فوق مشاهده می شود 755 % آزمودنی ها استفاده از زبان انگلیسی در محیط خارج از كلاس و ارتباط با دیگران را در افزایش انگیزه و یادگیری بهتر مؤثر دانسته و 11 % مخالف و كاملا مخالف بوده و بقیه در این مورد نظری نداشته اند . نمایش اطلاعات فوق به شرح جدول و نمودار زیر می باشد :
جدول شماره 16 _ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 4 و 12
گزینه
جنس كاملا موافق وموافق بی نظر مخالف و
كاملا مخاف جمع
فراوانی 151 27 22 100
درصد 755 % 135 % 11 % 100 %
نمایش داده های فوق به شرح نمودار زیر می باشد :
نمودار شماره 16 _ توزیع فراوانی ودرصد پاسخ ها به پرسش شماره4 و 12
با توجه به داده های فوق می توان چنین اسنباط كرد كه استفاده از زبان انگلیسی در محیط خارج از كلاس و ارتباط با دیگران در افزایش انگیزه آزمودنی ها مؤثر بوده است .
بررسی فرضیه ششم
فرضیه ششم تحقیق كه در زمینه ی رابطه ی بین ایجاد شرایط واقعی و ایفاء نقش های زبانی از طرف سایرآزمودنی ها و افزایش انگیزه در یادگیری بهتر ، می باشد
. برای برر سی این فرضیه پاسخ های آزمودنی ها به سؤال شماره 8 و 10 پرسشنامه مورد تجزیه و تحلیل به شرح زیر به قرار گرفت . توزیع پاسخ ها به گزینه های سؤالات فوق به قرار جدول زیر می باشد :
جدول شماره 17 _ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 8
گزینه
جنس كاملا موافق موافق بی نظر مخالف كاملا مخاف جمع
آقا 22 17 13 3 2 57
خانم 18 12 9 3 1 43
جمع 40 29 22 6 3 100
نمایش داده های فوق به شرح نمودار زیر می باشد :
نمودار شماره 17 _ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 8
به همین ترتیب توزیع پاسخ ها به سؤال دیگر این آیتم ( سؤال شماره 10 ) به شرح زیر می باشد :
جدول شمار ه 18 _ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 10
گزینه
جنس كاملا موافق موافق بی نظر مخالف كاملا مخاف جمع
آقا 18 30 8 – 1 57
خانم 16 14 5 6 2 43
جمع 34 44 13 6 3 100
نمایش داده های فوق به شرح نمودار زیر می باشد :
در جمع بندی داده های مندرج در دو جدول داریم :
جدول شمار ه 19 _ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره8 و 10
گزینه
جنس كاملا موافق موافق بی نظر مخالف كاملا مخاف جمع
آقا 40 47 21 3 3
خانم 34 26 14 9 3
جمع 74 73 35 12 6 200
قابل توجه است كه در ارایه داده های فوق پاسخ های آزمودنی ها به سؤال شماره 10 همانند سؤال 8 در نظر گرفته شده است و با پاسخ های آزمودنی ها با سؤال شماره8 جمع شده است .
نمایش داده های فوق به شرح نمودار زیر می باشد :
نمودار شماره 19 _ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 8 و 10
با توجه به داده های فوق مشاهده می شود 735 % آزمودنی ها ایجاد شرایط واقعی و ایفاء نقش های زبانی از طرف سایرآزمودنی ها در افزایش انگیزه و یادگیری بهتر مؤثر دانسته و 9 % مخالف و كاملا مخالف بوده و بقیه در این مورد نظری نداشته اند . نمایش اطلاعات فوق به شرح جدول و نمودار زیر می باشد :
جدول شماره 20 _ توزیع فراوانی پاسخ ها به پرسش شماره 4 و 12
گزینه
جنس كاملا موافق وموافق بی نظر مخالف و
كاملا مخاف جمع
فراوانی 147 35 18 200
درصد 735 % 175 % 9 % 100 %
نمایش داده های فوق به شرح نمودار زیر می باشد :
نمودار شماره 20 _ توزیع فراوانی ودرصد پاسخ ها به پرسش شماره4 و 12
با توجه به داده های فوق می توان چنین اسنباط كرد كه ایجاد شرایط واقعی و ایفاء نقش های زبانی از طرف آزمودنی ها در افزایش انگیزه آزمودنی ها مؤثر بوده است .
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0