توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه الگوریتم مسیر یابی جدید با قابلیت اطمینان بالا و مبتنی بر کیفیت خدمات برای شبکه های حسگر بیسیم با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه الگوریتم مسیر یابی جدید با قابلیت اطمینان بالا و مبتنی بر کیفیت خدمات برای شبکه های حسگر بیسیم با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه الگوریتم مسیر یابی جدید با قابلیت اطمینان بالا و مبتنی بر کیفیت خدمات برای شبکه های حسگر بیسیم با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه الگوریتم مسیر یابی جدید با قابلیت اطمینان بالا و مبتنی بر کیفیت خدمات برای شبکه های حسگر بیسیم با word :

تعداد صفحات:9

چکیده:

دربسیاری از کاربرد های شبکه های حسگر بیسیم نیازمند تضمین پارامتر های کیفیت خدمات می باشیم. تکنیک های مسیر یابی به عنوان روشی برای حمایت از کیفیت خدمات در این نوع شبکه ها مورد توجه قرار گرفته است. پرتوکل های مسیر یابی بسیاری جهت ارسال موفق با قابلیت اطمینان بالا و انتقال بلادرنگ با در نظر گرفتن کارایی مصرف انرژی، برای شبکه های حسگر بی سیم ارائه شده است. انتخاب مسیر بهینه از لحاظ صذفه جویی در انرزی و کاهش تاخیر ارسال داده با توجه به محدودیت زیاد منابع از چالش های بسیار مهم محسوب می شود.در این مقاله روش مسیر یابی جدیدی ارائه شده که بر اساس مسیر یابی با قابلیت بهبوذ کیفیت خدمات در شبکه های حسگر بی سیم می باشد. در این روش جهت کاهش تاخیر بسته های بلادرنگ و عادی در گروههای میانی از صف های اولویت دار استفاده شده است. به منظور اجتناب از ازدحام، بسته هایی که نتوانند در مهلت تعیین شده به مقصد برسند، حذف می شوند، نتایج شبیه سازی نشان می دهد که روش ارائه شده باعث بهبود پارامتر های کفیت خدمات همچون قایبلیت اطمینان ، انرژی و تاخیر شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir