توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر الگوی تدریس تعلیم و تربیت ورزشی بر افزایش انگیزه دانش آموزان برای یادگیری مهارت های ورزشی وشناسایی استعدادهای آنان با word دارای 2 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر الگوی تدریس تعلیم و تربیت ورزشی بر افزایش انگیزه دانش آموزان برای یادگیری مهارت های ورزشی وشناسایی استعدادهای آنان با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر الگوی تدریس تعلیم و تربیت ورزشی بر افزایش انگیزه دانش آموزان برای یادگیری مهارت های ورزشی وشناسایی استعدادهای آنان با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر الگوی تدریس تعلیم و تربیت ورزشی بر افزایش انگیزه دانش آموزان برای یادگیری مهارت های ورزشی وشناسایی استعدادهای آنان با word :

تعداد صفحات:2

چکیده:

صاحب نظران معتقدند انگیزه می تواند همانند یک نیرو در ایجاد یادگیری مؤثر باشد و نوآموزان و فراگیران را با علاقه هرچه بیشتر به سوی آن هدایت کند. در بررسی نظام های تعلیم و تربیت همواره شیوه هایی اتخاذ شده که رشد انگیزهرا در افراد تقویت کنند تا سریعتر به اهداف مورد نظر دست یابند. در این مجموعه روش ها، بهره گیری از رقابت های سا لم به منظور ظهور استعدادها و شکوفایی خلاقیت و توانایی افراد از جایگاه والایی برخوردار است.یکی از الگوهای معروف تدریس تربیت بدنی که در کشورهای مختلف اجرا شده الگوی چندگانه تعلیم و تربیت ورزشی است که در برخی از منابع تحت عنوان تربیت ورزشی نیز آمده است. بسیاری از معلمان در کلاس، ورزشگرا یا ورزشمدار هستند. شاید آنها معتقدند که هیچ یک از الگوهای آموزشی بر تربیت ورزشی نمی پردازند. در صورتی که ورزشماهیت اصلی و حقیقی برنامه های تربیت بدنی است. این مدل تاکید زیادی به پیشرفت مهارت ها و رقابت های ورزشی دارد. تیم ها و گروه هایی تشکیل می شوند، این گروه ها با هم بازی و رقابت می کنند و مسابقه می دهند و معلم احتمالادر نقش ناظر یا راهنما عمل می کند. این مدل ابتدا توسط سایدن تاپ ، مایند، و تاگارت ) 1986 (، و سپس سایدن تاپ) 1994 ( به منظور ارائه رویکردی صحیح تر در آموزش و پرورش، به معلمان تربیت بدنی ارائه شد) 3(. مشخصه های اصلی تربیت ورزشی عبارتند از: 1 فصل ورزشی، 2 وابستگی، 3 رقابت رسمی، 4 رویداد نهایی، 5 ثبت و نگه داریرکورد ها )سوابق و امتیازات(، 6 جشن و سرور. نتایج یک ارزش یابی ملی از تربیت ورزشی در کشور استرالیا نشان می دهد: در بسیاری از مدارسی که تعلیم و تربیت ورزشی در آن ها اجرا شد، میزان غیبت کاهش و میزان مشارکت دانش آموزان افزایش یافت، معلمان مشاهده کردند که دانش آموزان زمان زیادی را برای بحث درباره تجربیات تربیت بدنی خود در داخل و خارج از کلاس صرف می کنند،آشکار شد که این مدل در مقایسه با فرم های سنتی تربیت بدنی، قابل تعمیم تر است و دانش آموزان به دلیل تجربیاتی که در این مدل کسب کردند، گرایش بیشتری به ورزش پیداکردند. در بسیاری از موارد دانش آموزانی که قبلا بطور عادتی در فعالیت ها شرکت نداشتند، فعالانه درگیر فعالیت شدند. میزان مشارکت و سطوح مهارتی بالا بود و دانش آموزان یاد گرفتند که داوری، مدیریت، و بطور مؤثری مربیگری کنند. این تحقیق با هدف بررسی تاثیر الگوی تدریس تعلیم و تربیت ورزشی بر انگیزه دانش آموزان برای یادگیری مهارت های ورزشی و شناسایی استعداد و خلاقیت آنان انجام شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir