مقاله رویکرد بنچ مارکینگ در طرح مسکن سازگاربا اقلیم با word دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رویکرد بنچ مارکینگ در طرح مسکن سازگاربا اقلیم با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رویکرد بنچ مارکینگ در طرح مسکن سازگاربا اقلیم با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:18
چکیده:
امروزه یکی از فاکتورهای مطرح در درک معماری اصولی هر عصرو منطقه ای، دانستن چگونگی مطابقت آن ساختمان با اقلیم خاص آن منطقه است. الگوی مسکن سازگار با اقلیم در هر شهر را می توانبه عنوان بنچ مارکی)الگوی مبنا و واحد محک زنی( در نظر گرفت که شایسته است به عنوان الگوی مناسب و نقطه آماج، مورد اقتباس سازندگان مسکن قرار گرفته و در چهارچوب برنامهریزی شهری و طرح-های توسعه شهری به عنوان دستورالعملی در برنامهریزی و توسعه مسکن مورد توجه قرار گیرد. بر همین اساس در مقاله حاضر، سعی شده است که دربررسی وضعیت سازگاری مسکن با اقلیم در وضعیتفعلی و انتخاب مسیر پیش رو در پایهریزی مسکن سازگار با اقلیم در وضعیت آتی، از رویکرد بنچ مارکینگ استفاده شود. بدین صورت که برپایه تعدادی از شاخصها و تکنیکهرای مرسروم بیوکلیماتیک،مشخصهها ولازمه های کیفی مسکن سازگار با اقلیم استخراج شده و با در نظر گرفتن این مشخصات ، به عنوان بنچ مارک و محرک در وضعیت مطلوب؛ شکاف بین وضعیت فعلی و وضعیت مطلوب استخراجگردد. بررسی بنچ مارکینگ در 8 محور تعیین شده نشان داد که بررسی میزان شکاف بین وضرعیت موجرود و مطلوب مسکن به لحاظ سازگاری با اقلیم، در یک مقیاس 4 نقطهای قابل رهگیری است.بررسی بنچ مارکینک در محورهای مورد بررسی در هر منطقهای میزان شکاف را نشان میدهد
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0